فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

تاریخچه قهوه عربیکا

یک فنجان قهوه عربی روی دانه های قهوه دارک

اکثر مردم بر این باورند که قهوه عربیکا، نام خود را از صادرکنندگان و پرورش دهندگانی گرفته است که افرادی را در حال نوشیدن قهوه در کشورهای عرب پیدا کردند. آن ها که به دنبال نامی برای این محصول بودند، عربیکا را به آن نسبت دادند. اگرچه قهوه در اصل در اتیوپی رشد می کرد، اما در آنجا به عنوان نوشیدنی استفاده نمی شد. در عوض، قبایل اورومو از دانه ها برای غذا خوردن استفاده می کردند. این دانه ها اغلب خرد شده و با چربی مخلوط می شدند. سپس آنها را به عنوان محرک می خوردند.

برخی معتقدند که قبایل مسافر، قهوه را کشف کردند و تجارت آن را در عربستان آغاز کردند. هنگامی که قهوه به عربستان رسید، دانشمندان عرب آن را برای تهیه نوشیدنی دم کردند. آنها متوجه شدند که قهوه به آنها کمک می کند ساعت های طولانی تری کار کنند. از آنجا، نوشیدن قهوه به یک روش رایج تبدیل شد. از آنجایی که دانه های قهوه احتمالاً برای اولین بار در عربستان به نوشیدنی تبدیل شده است، منطقی است که این منطقه با نام و اصالت قهوه ارتباط زیادی داشته باشد. پس از آن که قهوه در عربستان رواج یافت، صادرات قهوه به سایر مناطق آغاز شد. خرید قهوه عربی، از همان زمان رواج یافت و به طرفداران خرید قهوه عربی در کشورهای مختلف پدیدار شدند.

  • ۰۳/۰۲/۱۶
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی