فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک فروشگاه آنلاین، اغلب افرادی که با آنها آشنا می شویم، درباره مزایای خرید قهوه به صورت آنلاین سؤال می کنند.  بنابراین تصمیم گرفتیم مقاله ای را به پاسخ به این سوال اختصاص دهیم، زیرا بسیاری از شما که از وب سایت ما بازدید می کنید، ممکن است به این فکر کنید که آیا اولین خرید قهوه اینترنتی خود را انجام دهید یا نه. شاید کافی شاپ ها گزینه های ساده تری به نظر برسند؛ اما با این حال، اکثر مردم خواهان یک فروشگاه قهوه حرفه ای در دسترس هستند و به همین دلیل است که فروش آنلاین دانه های قهوه با سرعت زیادی در حال رشد است.

 

چرا قهوه را از کافی شاپ نخریم؟
پیش از آنکه به بحث خرید قهوه اینترنتی برسیم، لازم است توضیح دهیم که چرا خرید قهوه انلاین گزینه بهتری است. شما برای خرید قهوه، دو گزینه پیش رو دارید: خرید قهوه اینترنتی و خرید قهوه از کافی شاپ ها.

حتما برایتان سوال شده است که چرا نامی از فروشگاه های ریز و درشت سطح شهر نبردیم؟ خب دلیلش مشخص است! فروشگاه ها اصلا یک گزینه مناسب برای خرید قهوه نیستند. فرض کنید با یک راهرو از محصولات قهوه رو به رو می شوید که شیوه نگهداری آنها اصلا درست نیست، تاریخ رست شدن قهوه ها مشخص نیست یا از تاریخ رست شدن مدت زمان زیادی گذشته است، خبری از یک راهنمای خرید قهوه نیست و صدها مشکل دیگر. فقط همان شیوه نگهداری اشتباه کفایت می کند تا شما را از خرید قهوه از فروشگاه های مواد غذایی منصرف کنیم. قهوه رست شده، محصول بسیار حساسی هست و اگر در شرایط صحیح نگه داری نشود، به سرعت عطر و طعم و مرغوبیت آن از دست می رود و دست شما به عنوان یک خریدار، در پوست گردو می ماند! در واقع بدون اغراق، فروشگاه های مواد غذایی، بدترین گزینه برای خرید قهوه هستند.

https://ghahvekhane.com/%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

اگر از طرفداران قهوه باشید، حتما آوازه قهوه عربیکا را شنیده اید و ممکن است اشتیاق مردم برای خرید قهوه عربیکا شما را تعجب زده کند. اما چرا خرید قهوه عربیکا تا این حد پرطرفدار است؟

به دلیل طعم و رایحه بی نظیر آن: 
دانه های قهوه عربیکا به سبب کیفیت بالا، رایحه ای غنی را ارائه می دهند که عامه پسند و کاملاً معطر است و نت های کمی شیرین و ترش از نشانه های رایحه آن است. 

خواص منحصر به فرد قهوه عربیکا:
خرید قهوه عربیکا و مصرف مداوم آن، با سلامت قلب و بهبود کنترل قند خون مرتبط است و ممکن است به چربی سوزی و کاهش وزن کمک کند. به نظر می رسد نوشیدن منظم قهوه، شما را در برابر برخی از بیماری های عصبی رایج محافظت می کند، خطر ابتلا به بیماری های کبدی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد و حتی به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.

اغلب مردم قهوه را اولین بار به دلیل کافئین موجود در آن امتحان می کنند. زمانی که برای مثال امتحان دارید یا به هر دلیل دیگری نیاز به بالا بودن سطح انرژی و بیدار ماندن دارید، قهوه مناسب ترین گزینه است. کافئین موجود در قهوه با تحریک سیستم عصبی مرکزی، با خستگی مبارزه می کند و با بلاک کردن گیرنده های یک نوع میانجی عصبی به نام آدنوزین، باعث بالا رفتن سطح دوپامین در مغز شده و خستگی را از شما دور می کند.

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

زمانی که در مورد خرید قهوه کافئین بالا بحث می شود، شما باید ابتدا اطلاعاتی در مورد این نوع قهوه داشته باشید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید. قهوه های کافئین بالا از 2 منظر رتبه بندی می شوند؛ قهوه هایی که سطح کافئین بالایی دارند و قهوه هایی که طعم قوی دارند:

  • طعم قوی تر: 

اگر خواهان یک طعم قوی تر در قهوه خود هستید، ۴ پیچ تنظیم در اختیار شماست! قهوه با تنظیم میزان آسیاب کردن، برشته کردن، روش دم کردن یا نسبت آب به پودر می تواند طعم قوی تری داشته باشد. برای درست کردن یک قهوه قوی، می توانید هر چهار عامل یا برخی از آن ها را تغییر دهید.  برای مثال در هنگام تهیه اسپرسو، اگر اندازه ذرات شما به اندازه کافی ریز نباشد، یک قهوه آبکی نصیبتان خواهد شد؛ چرا که ذرات درشت، مقاومت کافی را در برابر جریان پرفشار آب جوش در پرتافیلتر ایجاد نمی کنند و عصاره گیری به صورت صحیح انجام نمی شود. این مورد، تنها یک مثال از تغییرات ساده ای بود که می توانید اعمال کنید تا قهوه ای قوی تر و غنی تر داشته و از خرید قهوه کافئین بالای خود راضی شوید.

  • کافئین بیشتر: 

قهوه ای که محتوای کافئین بالاتری دارد نیز به عنوان یک قهوه قوی شناخته می شود. برای اینکه در هنگام خرید قهوه کافئین بالا، سردرگم نشوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، باید دانه هایی که میزان کافئین بیشتری دارند و همچنین فاکتورهایی که منجر به افزایش محتوای کافئین دانه ها می شوند را بشناسید. در ادامه، همه این موارد را ذکر خواهیم کرد تا بتوانید خرید قهوه کافئین بالا را با خیال راحت انجام دهید و یک فنجان نوشیدنی لذت بخش را تجربه کنید.

 

https://ghahvekhane.com/%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7

  • فدولا