فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این مورد مجموع ویژگی ها و حاصل ترکیب از دو داروی گلوریپا و لیرنتا است. گلوریپا با قدرت بالا در درمان و کنترل قندخون سروصدای زیادی داشته است. این مورد از جدیدترین داروی درمان دیابت علاوه بر کنترل قندخون، مرگ و میر ناشی از عوارض قلبی عروقی را کاهش داده و روند پیشرفت عوارض کلیوی را کند می ‌کند. لیرنتا داروی قدرتمند دیگری است که بعد از گلوریپا تولید شده و برخی از نواقص نمونه قبلی را پوشش می دهد. این دارو کاهنده مناسب قند خون است که از نظر قلبی عروقی کاملاً بی‌ خطر است. شرکت داروسازی عبیدی قصد دارد در سال جدید از یکی دیگر از داروهای قدرتمند خود در درمان دیابت رونمایی کند.

این دارو گلورنتا نام دارد و ترکیبی بی همتا از دو داروی گلوریپا و لیرنتا است و تحقیقات نشان می دهد که اثر بخشی بالاتری نسبت به مصرف جداگانه این داروها دارد. داروسازی عبیدی در حال حاضر گلورنتا را به عنوان جدیدترین داروی درمان دیابت معرفی و تاریخ عرضه آن را سال جدید اعلام کرده است. افراد مبتلا به دیابت بسته به پیشروی و نوع بیماری داروهای مختلفی در طول روز مصرف می ‌کنند. گلورنتا به دلیل ترکیبی بودن دو دارو در یک قرص و در نتیجه کاهش تعداد قرص‌ های مصرفی روزانه، احتمال مصرف منظم دارو طبق توصیه پزشک را افزایش داده و باعث تعامل بهتر بین پزشک و بیمار می‌ شود.

 

راهکارهای درمان دیابت بارداری در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

هنگام خرید مواد غذایی به انتخاب تغذیه سالم برای درمان چاقی کودکان دقت کنید:
والدین، مواد غذایی خریداری می کنند، وعده های غذایی تهیه می کنند و تصمیم می گیرند که غذا در چه ساعتی، خورده شود. حتی تغییرات کوچک می تواند تفاوت زیادی در سلامت فرزند شما ایجاد کند. هنگام خرید مواد غذایی، میوه و سبزیجات را انتخاب کنید. غذاهای آماده و خوراکی های با کالری بالا - مانند کوکی ها، شیرینی و وعده های غذایی آماده را که اغلب از نظر قند، چربی و کالری بسیار بالا هستند، قطع کنید.

همیشه میان وعده های سالم را استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های شیرین و حاوی قند فراوان را محدود کنید. نوشیدنی های شامل آب میوه های صنعتی، نمونه ای از این خوراکی ها است. این نوشیدنی ها در ازای کالری زیاد، ارزش غذایی کمی دارند.  خوردن فست فود را محدود کنید. بسیاری از این غذاها دارای چربی و کالری بالایی هستند. برای وعده های غذایی خانوادگی، کنار هم بنشینید. از خوردن غذا جلوی صفحه تلویزیون، رایانه یا بازی ویدیویی خودداری کنید؛ که می تواند منجر به سریع غذا خوردن و کاهش جذب غذا شود. این کار موجب می شود کودک شما غذاهای زیاد بخورد. اندازه های مناسب از غذا را به کودکان بدهید. کودکان به اندازه بزرگسالان به غذا احتیاج ندارند. به کودک خود اجازه دهید فقط تا زمانی کامل غذا بخورد که سیر شود. 

 

برای درمان چاقی کودکان فرزندانتان را به داشتن فعالیت بدنی تشویق کنید:
بخش مهمی از درمان چاقی کودکان و دستیابی به وزن سالم، به ویژه برای کودکان چاق، فعالیت بدنی است. فعالیت و ورزش، کالری بیشتری می سوزاند، استخوان ها و ماهیچه ها را تقویت می کند و به کودکان کمک می کند شب ها به خوبی بخوابند و در طول روز، هوشیار باشند. عادت های خوب ایجاد شده در دوران کودکی به نوجوانان کمک می کند تا با وجود تغییرات هورمونی، رشد سریع و تأثیرات اجتماعی که اغلب منجر به پرخوری می شوند، وزن سالم خود را حفظ کنند. 

 

برای افزایش سطح فعالیت فرزندتان و کمک به درمان چاقی کودکان، به موارد زیر دقت کنید:
زمان تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای را بیش از 2 ساعت در روز برای کودکان بزرگتر از 2 سال، محدود کنید. اجازه ندهید کودکان کمتر از 2 سال، به تماشای تلویزیون مشغول باشند. بر فعالیت آنها تأکید داشته باشید. برای درمان چاقی کودکان، آنها باید بسیار ورزش کنند. کودکان باید حداقل برای یک ساعت در روز، متوسط و فعال باشند. فعالیت فرزند شما لازم نیست یک برنامه تمرینی ورزشی سخت باشد - هدف این است که او در حرکت باشد. فعالیت هایی را که فرزند شما دوست دارد پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر فرزند شما به گردش کردن تمایل دارد، به پیاده روی در طبیعت بروید. اگر فرزند شما دوست دارد کوهنوردی کند، به یک سالن ورزشی، جنگل یا به کوهستان بروید. به این ترتیب، شما در نقش والدین او باید برای سلامتی او تلاش کنید. با این راهکارها در ابتدای مشاهده اضافه وزن، درمان چاقی کودکان را به صورت اصولی آغاز کنید.

 

 

روش های موثر درمان چاقی سریع در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

در این روش که توسط متخصصین جراحی انجام می‌ شود؛ پزشک در صورت نیاز از هر دو نوع تجهیزات، یعنی لیزر پرتوان co2 و کوتر به صورت هم‌ زمان برای یک بیمار استفاده می ‌کند تا درصد موفقیت درمان کولیت بالاتر برود. لیزر پرتوان co2 جهت برش دقیق و سریع ناحیه و با تابش اشعه مستقیم و بدون درد و کوتر برای نابودی کامل بیماری و مسدود کردن مویرگ‌ های برش داده شده توسط لیزر پرتوان استفاده می ‌شوند، تا دقت و سرعت در روند درمان و هم نابودی کامل بیماری حاصل شود. در روش ترکیبی بیمار بلافاصله بعد از درمان کولیت روده مرخص می‌ شود و به زندگی عادی خود برمی ‌گردد. درمان کولیت روده با لیزر یک عمل آسان به حساب می‌ آید و تحت بی‌ حسی موضعی دیگر نیازی به تیغ جراحی و بخیه نخواهد بود.

 

راهکارهای طب اسلامی درمان کولیت در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

هدف این شیوه درمان نه تنها از میان بردن علائم کولیت روده است، بلکه یافتن علل و ریشه ی این بیماری است تا فرد در برابر این بیماری برای همیشه مصون بوده و هرگز مستعد پذیرش این اختلال نگردد. در این روش فردیت بیمار نقش مهمی را ایفا می کند. از آنجایی که در درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی هر شخص منحصر بفرد است، نیاز به داروی منحصر بفرد خود دارد، به طوریکه منطبق بر علائم خاص او باشد.

پس برای یافتن داروی مناسب باید با پزشک هومیوپات با تجربه مشورت شود. این شیوه درمان نوعی کلی ‌نگری به شمار می ‌آید که از محبوب ترین روش های مکمل پزشکی در جهان محسوب می ‌شود. در این روش کلیت بیمار در نظر گرفته می ‌شود. بدین معنی که نه تنها علائم جسمی بلکه علائم روحی، روانی و بهداشتی او نیز بررسی می ‌گردد. بطوریکه بیمار به سلامتی و تندرستی دائمی دست یابد. مشهورترین داروها در این شیوه درمانی عبارتند از : 

  • Sulphr
  • mag-c 
  • belladonna 
  • colch

در درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی ،تشخیص دارو برای هر بیمار بستگی به علت و ریشه‌ ی بیماری در هر فرد دارد، همچنین اندام آسیب ‌پذیر، نوع درد، کمیت و کیفیت واکنش بیمار در برابر علائم، همگی در انتخاب داروی موثر دخیل هستند.

 

راهکارهای درمان کولیت روده در طب اسلامی در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

برخی افراد از آب سیب برای درمان کیسه صفرا استفاده می کنند. این به این دلیل است که آنها معتقدند آب سیب ممکن است سنگ های صفراوی را نرم کند و می تواند به دفع سنگ ها نیز کمک کند. با این حال، هیچ مطالعه علمی که این ادعا را تایید کند وجود ندارد. اگر دیابت، هیپوگلیسمی، زخم معده و سایر شرایط گوارشی را دارید، نوشیدن آب میوه زیاد ممکن است برای شما مفید نباشد.

سرکه سیب، یک مکمل محبوب برای سلامتی است که اغلب در روش های پاکسازی گنجانده می شود. در حالی که سرکه سیب ممکن است اثرات مثبتی بر قند خون داشته باشد، هیچ مطالعه ای برای تأیید استفاده از آن برای درمان کیسه صفرا وجود ندارد. شواهد کمی مبنی بر مؤثر بودن این روش پاکسازی وجود دارد.

 

بررسی روش های خانگی درمان سنگ صفرا در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

معجزه درمان آلزایمر با قهوه زمانی خود را نشان می دهد که ما به طور دقیق به بررسی ویژگی ها و خواص درمانی قهوه می پردازیم. سلسله واکنش های قهوه در درمان آلزایمر  یکسری واکنش ها را به ترتیب عوامل خطر برای ایجاد آلزایمر را برطرف و سپس به درمان آلزایمر می پردازد. خواص زیر، همگی باعث شروع روند درمان آلزایمر با قهوه می شوند :

قهوه با خنثی کردن مواد شیمیایی درون مغز که اثرات سوء دارند، در مرحله اول افسردگی را از بین می برد. افسردگی بیش از حد در مواردی باعث ایجاد آلزایمر می شود.
شاید این خاصیت ربط زیادی به معجزه درمان آلزایمر قهوه نداشته باشد؛ اما به طور غیرمستقیم در جلوگیری از آلزایمر موثر است. بسیاری از ما گرفتار سردردها می شویم و برای تسکین آنها به داروهای شیمیایی مسکن روی می آوریم. تحقیقات نشان می دهد که برخی از این داروها خود عامل ایجاد پلاک های آمیلوئید و آلزایمر هستند. قهوه با کافئینی که دارد برای درمان سردرد از تمام مسکن های موجود قوی تر است.در مواردی مشاهده شده است که پارکینسون به صورت مکمل در کنار آلزایمر اثراتی را از خود بروز می دهد. شما با بهره گیری از درمان آلزایمر با قهوه می توانید پارکینسون را هم درمان کنید.

 

 

معرفی بهترین داروهای درمان آلزایمر در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

برای آنکه به درمان استرس فکری بپردازید باید ابتدا سعی کنید آنچه که تمرکز شما را روی موارد بیهوده متمرکز می کند، کنار بزنید. برای اینکار باید کارهایی را انجام دهید که در آن ها غرق شوید و کامل یادتان برود که چه مشغله های بیهوده ای در ذهن شما است. با ایجاد این سری کارها استرس فکری شما به شدت کاهش می یابد و بعد از مدتی درمان می شود. 2 راه حل را دانشمندان بسیار موثر می دانند اما برای بسیاری از افراد بهره گیری از این دو روش به تنهایی کافی نیست و باید با پزشک هم مشورت کنند. این دو روش برای درمان استرس فکری عبارتند از:
ارتباط خود را با خانواده و دوستان حفظ کنید
وقت گذاشتن برای خانواده و دوستان بسیار مهم است. صحبت رو در رو با آنها درباره‌ی نگرانی‌ ها و تمایلاتتان، می ‌تواند از شدت آنها کم کند. و همچنین به فراموشی آن ها کمک کند.
شرکت در کلاس های آموزشی و یادگیری مفاهیم جدید
یادگیری مفاهیم جدید ذهن شما را به طور کامل درگیر خود می کند و شما وقت برای تفکر در مورد مشغله های بیهوده برای ایجاد استرس فکری را ندارد و بعد از مدتی متوجه می شوید که بدون استفاده از روشی خاص برای درمان استرس فکری ،بیماری شما درمان شده است.

 

روش های درمان استرس زنان در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰
  • خس خس سینه
  • سرفه های شدید
  • نفس زدن مداوم و پیوسته
  • اضطراب و استرس هنگام کاهش حجم تنفسی
  • سرفه های مکرر همراه با احساس خفگی

 

معرفی موثرترین داروهای درمان آسم در سایت فدولا

 

​​​​​​​

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

لازم نیست رژیم دیابتی، بسیار پیچیده باشد و لازم نیست خوردن همه غذاهای مورد علاقه خود را رها متوقف کنید. اولین قدم برای انتخاب دقیق غذاها، جدا کردن مواد مضر از رژیم غذایی روزانه برای جلوگیری یا درمان دیابت بدون دارو است.

برای درمان دیابت بدون دارو این غذاها را بیشتر بخورید.....
چربی های سالم شامل آجیل، روغن زیتون، روغن ماهی، تخم کتان یا آووکادو
میوه ها و سبزیجات تازه، هر چه رنگی و تازه باشند، بهتر است؛ مصرف میوه کامل به جای آب میوه
غلات و نان که از غلات کامل با فیبر بالا تهیه شده است
ماهی و صدف، مرغ ارگانیک یا بوقلمون
منابع غنی از پروتئین مانند تخم مرغ، لوبیا، لبنیات کم چرب و ماست شیرین نشده

 

برای درمان دیابت بدون دارو این غذاها را کمتر بخورید....
چربی های ترانس از غذاهای نیمه هیدروژنه یا سرخ شده در روغن
غذاهای بسته بندی شده و فست فود، به ویژه غذاهای پر قند، شیرین، شیرینی جات، چیپس، دسر
نان سفید، شکر، ماکارونی یا برنج تصفیه شده
گوشت فرآوری شده و گوشت قرمز

 

موثرترین راهکارهای درمان دیابت نوع یک در سایت فدولا

 

  • فدولا
  • ۰
  • ۰

طب سنتی بر این عقیده استوار است که بهتر است افراد از شیوه های صحیح غذا خوردن شروع کنند تا بتوانند اضافه وزن خود را کنترل کرده و به سمت غذاخوردن صحیح حرکت کنند. طب سنتی می گوید وعده های صبحانه، ناهار و شام هر یک در ساعت خاص خود باید مصرف شود و مصرف میان وعده ها با مواد مغذی و دارای ویتامین کافی برای بدن توصیه شده است. در درمان چاقی طب سنتی به خواب مناسب اهمیت داده شده است. 

از نظر طب سنتی، بهترین راه درمان چاقی این است که از ریزه‌ خواری جلوگیری کنید و هیچ وقت وعده ‌های غذایی خود را با استرس و اضطراب نخورید. درمان چاقی طب سنتی می‌گوید باید لقمه های غذایی خود را کامل بجوید، به این ترتیب غذا بهتر در معده هضم می شود.  برخی از روش های درمان طب سنتی بر لاغری شکم و پهلو تمرکز دارند. بسیاری موادغذایی هستند که خاصیت مثبتی در لاغری دارند. مصرف عسل، دمنوش های گیاهی و برخی عرقیات گیاهی از گیاهان دارویی، بهترین روش برای درمان چاقی هستند.

 

 

راهکارهای درمان چاقی متابولیک در سایت فدولا

 

  • فدولا