فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

دانه قهوه خام

توجه به میزان ماندگاری قهوه 
مهم است دانه هایی که خریداری می کنید، ماندگاری کافی داشته باشند؛ در غیر اینصورت تفاوتی نمی کند خرید قهوه خام یا رست شده را انجام داده باشید؛ به هرحال، کهنگی دانه ها شما را آزرده خاطر خواهد کرد. قهوه خامِ خوب، حداکثر باید در طی یک سال پس از برداشت استفاده شود و بنابراین، بهتر است دانه های قهوه خود را در مقادیر کم خریداری کنید. ثابت شده است که قهوه خام، ماندگاری کمتری نسبت به قهوه رست شده دارد؛ زیرا قهوه در حین برشته شدن، تمام رطوبت خود را از دست داده و در نتیجه، احتمال پوسیدگی آن کاهش می یابد. بنابراین اگر در فکر خرید قهوه خام هستید، باید این نکته را مدنظر قرار دهید.

کنترل میزان مواد شیمیایی استفاده شده در قهوه
اکثر مردم نوشیدن قهوه بو داده را ترجیح می دهند؛ زیرا طعم بسیار بهتری دارد و آسیاب کردن آن آسان تر است. عیب دانه های قهوه بو داده این است که در هنگام برشته کردن، مواد شیمیایی مضری از جمله بنزوپیرن در آن ها تشکیل می شود که خاصیت سرطان زایی دارد. قهوه برشته شده همچنین دیترپن های تیره رنگی تولید می کند که ماهیت سرطان زا دارند.

  • ۰۳/۰۱/۲۹
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی