فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

متداول ‌ترین روش‌ های درمان کبد چرب

متاسفانه این بیماری عموما بدون علامت است ولی با بررسی‌ آزمایش خون و بررسی افزایش آنزیم های کبدی می توان آن را مشخص کرد. اگر مورد غیر معمولی مشاهده شود با استفاده از تصویر برداری سونوگرافی و ام آر آی چک می کنند که آسیبی وجود دارد یا خیر. شاید راه های درمان کبد چرب متعدد باشند، اما یک فرد به تمامی آن ها پاسخ مثبت نمی دهد؛ به همین دلیل پزشک برای تعیین روش مناسب برای درمان کبد چرب ابتدا متودهای تشخیصی مختلف را بررسی و بعد از تطابق نتایج، تصمیم به انتخاب مناسب ترین روش می گیرد.

 

این موضوع در طب سنتی هم همین گونه است؛ به طوری که متخصص طب سنتی ابتدا نتایج آزمایش بیمار را بررسی و بعد در مورد درمان نظر می دهد. حتی گاهی دیده می شود که پزشکان طب سنتی برای تشخیص بهترین راه های درمان کبد چرب به مریض توصیه می کنند از مواد خاصی استفاده و نتیجه را مداوم به آن ها گزارش دهد. درمان کبد چرب با قهوه یکی از موثرترین راه ها در طب سنتی است. برخلاف بسیاری از مواد گیاهی، قهوه در بسیاری از مردم، با درصد بالای ابتلا به کبد چرب، به خوبی علائم را برطرف می کند.

 

شاید راه هایی که برای درمان کبد چرب پیشنهاد می شوند، متعدد باشند؛ اما اگر همه ی آن ها را در کنار هم قرار دهیم به نتیجه کلی زیر دست خواهیم یافت. اساسا راه های درمان کبد چرب برپایه اصول زیر هستند:

 

  • متوقف کردن استفاده از الکل یا محدود کردن آن 
  • استفاده از داروهای ضد ویروس برای درمان عفونت‌ های هپاتیت
  • درمان کبد چرب با دریافت داروهایی که فلزات سنگین مانند آهن و مس را از بدن حذف می کنند.
  • عدم استفاده از داروهایی که با بروز فیبروز کبدی مرتبط هستند.
  • دریافت داروهایی که فعالیت سیستم ایمنی بدن را کاهش می ‌دهند.
  • مصرف مقدار متعادل قهوه در روز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی