فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

تاثیر قهوه در درمان ام اس

همان گونه که می دانید ام اس را برای تسریع در درمان، در 4 گروه دسته بندی می کنند. گروه اول ام اس به این صورت است که علائم بیماری در فرد بروز می کند و اما این علائم در مدت زمانی متغییر برطرف می شود و به اصلاح فروکش می کنند. این گروه بیماری خود به دسته هایی منحصر به فرد تقسیم می شود که یکی از آن ها ام اس خفیف است. از این منظر به آن خفیف گفته می شود که فرد مبتلا، در مراحل اولیه قرار دارد و عموما علائم شایعی ندارد.

 

همچنین درمان ام اس در این مرحله به مراتب آسان بوده و گاها حتی کار به استفاده از داروها هم نمی رسد. معمولا در این مرحله برای شدت نگرفتن سریع بیماری و تبدیل ام اس خفیف به شدید، پزشکان راه حل های درمانی طب سنتی را برای بیمار تجویز می کنند که مصرف قهوه و عسل به طور مکرر، در راس آن ها قرار دارد. ام اس یک بیماری وحشتناک است که اگر شدت بگیرد، تمام توانایی های بدنی را از فرد سلب می کند. حال فرض کنید شما بتوانید با قهوه در همان مراحل اولیه آن را متوقف کنید. آیا این کار را نمی کنید؟ تاثیر قهوه به حدی در درمان ام اس زیاد است که مقالات علمی زیادی صراحتا در مورد آن صحبت کرده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی