فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

موثرترین درمان ام اس در ایران

ام اس را معمولا جزو بیماری هایی دسته بندی می کنند که هنوز توانایی بالاتر از دانش بشری دارند. تحقیقات مداوم روی ام اس هنوز هم که هنوز است به نتیجه قطعی برای درمان این بیماری عصبی نرسیده اند. بسیاری از بیماران کنجکاو هستند که بدانند علت به وجود امدن بیماری ام اس چیست و به چه علت تا این حد شدید می شود؟ علل و عوامل خطر ابتلا به این بیماری پیچیده است.

 

دانشمندان دقیقا عامل به وجود آورنده‌ ی این بیماری یا دلیل آن که چرا برخی از افراد به آن مبتلا می ‌شوند، درحالی که برخی دیگر به آن مبتلا نمی ‌شوند را نمی ‌دانند. به نظر می ‌رسد که چند عامل اصلی در به وجود آمدن آن نقش دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم. برخی از محققین معتقدند که شناسایی عوامل ایجاد کننده، مهمترین بخش درمان ام اس به حساب می آید. در سال 2018 نشریه مدیکال اکسپرس مقاله ای را با نام "علت به وجود امدن بیماری ام اس چیست؟" منتشر نمود و در آن، دلایل زیر را مهم ترین عوامل ایجاد بیماری ام اس معرفی کرد.

 

 

ادامه مطلب را در سایت فدولا بخوانید

https://fedoula.com/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی