فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان سنگ صفرا تبریزیان

تعدادی از عواملی که سبب افزایش خطر ابتلا به سنگ های صفراوی می شوند، مانند سن، جنسیت و اصالت، قابل تغییر نیستند. بیشتر راه های درمانی که امروزه برای درمان سنگ صفرا ارائه می شوند، مبنی بر کاهش این عوامل و یکسری عوامل خارجی هستند. درمان سنگ صفرا تبریزیان که بسیاری به دنبال آن هستند، مانند سایر روش های درمانی برپایه پیشگیری است. تبریزیان برای پیشگیری از سنگ صفرا و مشکلات آن، راه های زیر را پیشنهاد می دهد: 

 

  • رژیم گیاه خواری ممکن است خطر ابتلا به سنگ صفراوی را کاهش دهد. افراد گیاهخوار در معرض خطر کمتری برای ابتلا به سنگ صفرا قرار دارند.
  • رژیم کم چرب و مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات، از جمله مصرف مقدار زیادی فیبر، می تواند به حافظت از مردم در مقابل ایجاد سنگ های صفراوی کمک کند.
  • تنظیم وزن بدن می تواند به جلوگیری از تشکیل سنگ های صفرا کمک کند؛ اما توجه داشته باشید که رژیم های سخت و کاهش سریع وزن، خود باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های کبدی و حتی نارسایی کلیه می شود. 

همان گونه که خودتان هم متوجه شدید درمان سنگ صفرا تبریزیان و اصول پیشگیری توصیه شده توسط ایشان به نوعی بازگویی مطالب علمی است و روشی معجزه آسا در میان نیست.

 

ادامه مطلب را در سایت فدولا بخوانید ... 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی