فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

بهترین درمان آسم

 

محققان بریتانیایی برای نخستین بار توانستند یک نقشه جامع از ریه را در مقیاس بزرگ ارائه دهند. این دانشمندان برای نخستین بار، از ریه و راه های هوایی آن، هم در انسان‌ های سالم و هم در انسان‌ های مبتلا به آسم نقشه‌ برداری کردند. آنها توانستند با کمک این نقشه، هویت هر یاخته را نشان دهند و نخستین نقشه سلولی ریه را تهیه کنند. آن ها همچنین توانستند یاخته جدیدی را کشف کنند که ماده مخاطی را در بیماران مبتلا به آسم تولید می‌ کند.

 

این سلولی به قدری کارآمد بود که مدیکال اکسپرس از آن به عنوان بهترین درمان آسم یاد می کند. پروفسور رابرت لابروم که محقق اصلی این پروژه است می گوید این درمان شاید بتواند مشکلات حملات آسم را برطرف کند؛ اما نمی توان به اشتباه آن را به سرعت وارد چرخه درمانی کرد؛ چرا که ما در حال استفاده از یک سلول بیگانه هستیم و از عکس العمل های واکنش گرای آن اطلاعاتی کاملی نداریم. گاردین به این موضوع اشاره می کند که این مورد از این منظر بهترین درمان آسم است که با توجه به نقشه ریه طراحی شده است. نقشه ریه تفاوت ‌های میان مسیر‌های هوایی ریه را هم در انسان‌های سالم و هم در انسان‌ های مبتلا به آسم نشان می ‌دهد و نحوه ارتباط یاخته ها را با یکدیگر مشخص می‌ کند.

 

ادامه مطلب را در سایت فدولا بخوانید

https://fedoula.com/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D9%85

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی