فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 درمان فوری کبد چرب

 

در معتبرترین منابع علمی مانند هلثی لاین، مدیکال ساینس، مدیکال اکسپرس، گاردین، دیلی میل، نشریه کلینیک مایو و ... دسته بندی جامع برای کبد چرب را به شرح زیر توضیح می دهند که به کمک آن، پزشکان به راحتی می توانند بدانند که کبد چرب چند گرید دارد؟ و درمان اصولی هر گرید کدام است.

 

  • کبد چرب گرید 1 یا هپاتیک استئاتوسیس

اولین نوع بیماری است که دلیل آن تغذیه ناسالم است. خوشبختانه این مرحله بیماری با افزایش تحرک و استفاده از مواد دارویی قابل درمان است؛ اما باید بدانید که برای افراد کهنسال کمی خطرناک به نظر می ‌رسد. درمان کبد چرب گرید 1 بسیار آسان است. معمولاً افراد به راحتی گرید 1 کبدچرب را تشخیص نمی ‌دهند؛ زیرا هیچ علائمی در این بیماری مشاهده نمی ‌شود و احتمال دارد تا اعلام نتائج آزمایشات خون، در جریان این بیماری قرار نگیرند.

 

  • کبد چرب گرید 2 

نسبت به گرید 1 ، این مرحله علائم شدیدتری دارد که ممکن است فرد احتمال وجود بیماری را در خود حس کند. درمان این حالت از کبد چرب، رژیم غذایی خاص خود را می طلبد و درمان دارویی را باید برای آن در نظر گرفت. مقاله ای با نام کبد چرب چند گرید دارد؟ که توسط کالج لندن منتشر شده است، این گرید کبد چرب را زودگذر و پلی به سمت بدخیمی در صورت بی توجهی می داند. همچنین اشاره می کند که درمان کبد چرب گرید 2 مستلزم داروهای گیاهی مانند قهوه و عسل و همچنین داروهای شیمیایی است.

 

  • کبد چرب گرید 3 یا فیبروز

فیبروز، سبب التهاب شدید و قوی در کبد شده که به بافت اسکار فیبروز اطراف سلول‌ های کبد و رگ‌ های خونی تبدیل می شود. این بافت سبب جایگزینی بافت های سالم کبد می ‌گردد. برخی افراد این مرحله را هم مورد بی توجهی قرار می دهند و بدون آن که بدانند کبد چرب چند گرید دارد؟ و هر کدام چه خطراتی دارد، تن به درمان کبد چرب گرید 3 هم نمی دهند. در این مرحله حتما باید دوره های درمانی خاص برای شخص در نظر گرفته شود.

 

  • کبد چرب گرید 4 یا سیروز

در این حالت، نوارهای بافت اسکار و توده های سلولی کبد افزایش می ‌یابد و کبد کوچک می ‌شود و توده های زیادی در آن متمرکز می ‌شود که این حالت را سیروز می گویند. درمان کبد چرب در این مرحله سخت است و معمولا بیماران درمان را پس می زنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی