فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی آسم

 

تا چند سال پیش تصور عمومی اکثر دانشمندان برای درمان آسم مبتنی بر استفاده از داروهای شیمیایی بود؛ اما امروزه نتایج تحقیقات، نظر آن ها را به طور کل تغییر داده است. امروزه تمامی روش های درمان آسم بر مبنای پیشگیری و استفاده از داروهای گیاهی هستند. راهبردهای مدیریت آسم از نظر دانشمندان اینگونه توصیف می شود:

  • تغییر محیط

به طور معمول، وقتی مواد آلرژی زا یا سمی هوای محیط شما را پر نماید، حملات آسم می تواند رخ دهد. اگر شما از علت حمله آگاه هستید، سعی نکنید خودتان را در معرض این مکان قرار ندهید و یا بلافاصله پس از حمله حرکت نکنید.

  • جرعه جرعه قهوه بنوشید

هنگام ابتلا به آسم، رژیم غذایی مناسب داشته باشید. کافئین و تئوفیلین متابولیزه شده در پیشگیری و درمان آسم به دلیل شل کردن راه های هوایی موثر هستند. اما قهوه را در حد متعادل بنوشید. بیش از دو فنجان در یک زمان نخورید. مصرف اضافی ممکن است ضربان قلب را سریع کند. بیشتر روش های درمان آسم از قهوه به عنوان مکمل بهره می برند.

  • ورزش تنفس انجام دهید

سعی کنید با تمرین تعداد تنفس خود را منظم کنید. این مورد یک درمان آسم نیست و از گذشته ای دور در درمان این بیماری کاربرد داشته است.

  • اعمال فشار بر نقاط فشاری

یک راه سریع برای درمان، فشار بر روی نقاط فشاری برای چند دقیقه متوالی در یک زمان است. این کار سبب شل شدن عضلات می شود. نقاط فشاری شامل قسمت جلوی داخل شانه و لبه های بیرونی چین آرنج هستند.

  • منیزیم مصرف کنید

شما می توانید از پزشک خود در مورد مصرف منیزیم سوال نمایید. منیزیم می تواند به کاهش فشار کمک کند، زیرا سبب ریلاکس شدن لوله های تنفس می شود. این عملکرد دقیقا مشابه اکثر روش های درمان آسم است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی