فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان کم خونی با طب سنتی یکی از شیوه‌ های درمانی است که در چند سال اخیر متداول شده است؛ اما اینکه این شیوه درمانی برای هر فرد تا چه میزان می‌تواند موثر باشد، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. قبل از اینکه شما خودسرانه بخواهید برای درمان کم خونی با طب سنتی اقدام کنید، لازم است خاطرنشان کنیم که شما اطلاعات پزشکی کافی در اختیار ندارید و علل کم خونی و نحوه شناسایی نوع کم خونی را به درستی نمی دانید؛ و بنابراین مصرف هر گونه داروی شیمیایی یا گیاهان دارویی، جداً کار اشتباه و غیر منطقی خواهد بود. برای آن دسته از افرادی که به درمان کم خونی با استفاده از گیاهان دارویی و طب سنتی فکر می کنند، قطعاً باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرند. مراجعه کردن به پزشک متخصص تغذیه اولین راهکار است.


مصرف داروها یا توصیه هایی برای درمان کم خونی، با توجه به نوع کم خونی که در فرد به وجود آمده و عوامل ایجاد کننده تجویز می شود. زمانی که تعداد گلبول های قرمز خون یا سطح هموگلوبین خون فرد کم باشد و به شدت افت پیدا کند، درمان کم خونی توصیه می شود. افرادی که مبتلا به بیماری‌ های کم‌خونی شده اند، بدن آنها قادر نیست تا گلبول های قرمز را بسازد و به این ترتیب، هموگلوبین کمتری برای حمل اکسیژن در اختیار خواهند داشت. انتظار می ‌رود این افراد، دچار تنگی نفس یا رنگ پریدگی شوند. اگر تشخیص کم خونی به درستی انجام گیرد، می توانید درمان کم خونی با طب سنتی یا داروهای شیمیایی را دنبال کنید.

 

جدید ترین راه های درمان کم خونی را در سایت فدولا مطالعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی