فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

علائم آسم خفیف

پدر یا مادر یا هر دو می ‌توانند سبب ایجاد آسم در شما شوند. ژن‌ ها در حساسیت فرد نسبت‌ به بیماری نقش دارند. تصور می ‌شود که پنج هفتم از کل موارد آسم آلرژیک، وراثتی هستند. براساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ‌ها، احتمال ابتلا به آسم در فردی که دارای یک والد مبتلا به آسم است، نسبت ‌به کسی که والد مبتلا به آسم ندارد، سه تا ۶ برابر بیشتر است. همچنین لازم به ذکر است که علائم آسم و آلرژی در افراد با زمینه ژنی شدیدتر خواهد بود و درمان آسم در این افراد به دلیل تداخل ژنی سخت تر است.

آتوپی و آسم آلرژیک

آتوپی به گرایش ژنتیکی یک فرد برای توسعه‌ی اگزما، رینیت آلرژیک، ورم ملتحمه‌ ی آلرژیک و بیماری تنفسی خاص اشاره دارد. این روند موجب افزایش حساسیت دربرابر مواد حساسیت زای معمولی به ‌ویژه آن ‌هایی که در غذا و هوا وجود دارند، می ‌شود. برخی از کودکان مبتلا به اگزما یا درماتیت آتوپیک، دچار آسم آلرژیک نیز می‌ شوند. البته مدرک جامعی در مورد شدت علائم آسم آلرژیک در آن ها وجود ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی