فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

برای کاهش وزن باید کالری دریافتی بدن را کاهش دهید. یکی از مهمترین راهکارهایی که در رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو و توصیه شده است، این است که مصرف کالری روزانه خود را به میزان ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری، کاهش دهید؛ بنابراین می ‌توانید در طول یک هفته، تا یک کیلوگرم وزن کم کنید؛ حتی اگر بتوانید ورزش هایی را انجام دهید کاهش وزن شما بهتر خواهد بود.

 اگر غذاهای کم کالری بخورید، سوخت و ساز بدن شما برای مصرف چربی ها افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد. اهمیت دارد که در رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو به مدت زمان کنترل شده، مصرف کالری ها را رعایت کنید. رژیم های طولانی مدت با کالری بسیار اندک می تواند خطرناک باشد.

 یکی از مهمترین مواد غذایی برای رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو بسیار توصیه شده است، مصرف قهوه می باشد. انواع قهوه که کالری کمتری دارند و بدون افزودنی شیرین هستند، همانند قهوه سبز، برای لاغری سفارش شده اند. بهترین زمان مصرف قهوه  در وعده صبحانه یا عصرانه می باشد.

 

دریافت رژیم غذایی آنلاین در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی