فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

  درمان قطعی روماتیسم

علائم روماتیسم گسترده هستند و در نواحی خاصی از بدن بروز می کنند. برخی از نواحی علائم را زودتر نمایان می کنند که به شرح زیر هستند:

  • کف دست ‌ها

مفاصل دست ‌ها جزو اولین مفصل‌ هایی هستند که تحت تاثیر قرار می ‌گیرند. این مفاصل هنگام خم شدن ظریف ‌تر هستند، نیروی دست ها نیز کاهش می‌ یابد. گاها این بیماری باعث قرمزی و تورم قابل مشاهده کل دست می‌ شود. بین 6 تا 10 درصد افرادی که علائم روماتیسم را دارند به سندروم کارپال مبتلا می ‌شوند، چرا که تورم باعث فشرده شدن عصب‌ هایی می‌ شود که به سمت مچ دست می ‌روند.

  • مچ 

یکی از مفصل ‌هایی است که به صورت رایج در افراد مبتلا به این بیماری تحت تاثیر قرار می ‌گیرد. در مراحل اولیه بیماری به سختی می ‌توان مچ دست را به سمت عقبی خم کرد.

  • زانو

بیشترین خطر روماتیسم برای مفصل زانو تصور می شود. چراکه زانو پیچیده ترین مفصل را در بدن دارد و بیشترین فشار را هم تحمل می کند. روماتیسم مفصل باعث تورم زانو و ایجاد مشکل در خم شدن آن می شود. از دست دادن رباط های پشتیبان زانو و آسیب به انتهای استخوان ‌هایی که به زانو منتهی می شوند، از نشانه های کلی روماتیسم در زانو است. درمان روماتیسم زمانی که زانو را درگیر کرده است، نیازمند الزامات خاصی از سوی پزشک است که با توجه به مشاهدات بالینی تعیین می شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی