فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

دوری از فست فود برای داشتن بهترین رژیم غذایی

خیر! خوردن سالم یعنی همه چیز در تعادل قرار داشته باشد. شما می توانید از خوردن غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید حتی اگر کالری، چربی و قند اضافه شده نیز داشته باشد. این یعنی داشتن بهترین رژیم غذایی. نکته مهم این است که این غذاها را فقط یک بار در وعده های روزانه بخورید و آنها را با غذاهای سالم تر و فعالیت بدنی بیشتر، متعادل کنید. غذاهای پرچرب و فست فودها را کمتر بخورید. اگر به طور معمول هر روز این غذاها را می خوردید، مصرف آنها را به یک بار در هفته یا یک بار در ماه محدود کنید.
با این کار، کالری های دریافتی خود را کاهش می دهید، زیرا به دفعات مکرر، غذای پرکالری نمی خورید. مقدار کمتری غذا را در هر وعده غذایی بخورید. اگر خوراکی مورد علاقه شما نوعی شکلات است که کالری بالایی دارد، اندازه کوچکتر یا فقط نصف تکه از آن را مصرف کنید. اگر به نوشیدن قهوه علاقه مند هستید می توانید در طول روز، یک فنجان قهوه کم کالری و بدون افزودنی های شیرین استفاده کنید. بهتر است مصرف قهوه را به سه بار در هفته محدود کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی