فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

برای تشخیص و درمان چاقی، پزشک به طور معمول، معاینه جسمی را انجام داده و برخی از آزمایشات را توصیه می کند. این بررسی ها و معاینات به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • در نظر گرفتن سابقه سلامتی: پزشک برای درمان چاقی، سابقه سلامتی شما را به علاوه اطلاعاتی از قبیل کاهش وزن، فعالیت های بدنی و عادت های ورزشی، الگوی غذا خوردن و کنترل اشتها و همچنین سایر شرایط نظیر داروها، میزان استرس و سایر مواردی را که در مورد سلامتی شما تأثیرگذار هستند را بررسی کند. پزشک همچنین ممکن است تاریخچه سلامت خانواده شما را نیز بررسی کند تا ببیند شما مستعد شرایط خاصی هستید یا نه. این به درمان چاقی بسیار کمک می کند.
  • یک معاینه فیزیکی عمومی:  این برنامه شامل اندازه گیری قد و وزن شما است. بررسی علائم حیاتی مانند ضربان قلب، فشار خون و ... نیز در این مرحله انجام می شود.
  • محاسبه BMI بدن شما: پزشک برای درمان چاقی، شاخص توده بدنی شما (BMI) را بررسی می کند. BMI 30 یا بالاتر، چاقی محسوب می شود. عدد بالاتر از 30، خطراتی را برای سلامتی شما به وجود می آورد. 
  • سایر بررسی ها برای درمان چاقی: اندازه گیری دور کمر؛ بررسی چربی شکمی؛ بررسی مشکلات سلامتی؛ بررسی وضعیت فشار خون بالا و دیابت؛ انجام برخی آزمایشات قلبی خاصی مانند الکتروکاردیوگرام در صورت صلاحدید پزشک؛ آزمایش خون شامل سنجش کلسترول، آزمایش عملکرد کبد، گلوکز ناشتا، آزمایش تیروئید و ... .

بهترین رژیم غذایی برای درمان چاقی در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی