فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان فشار خون با ورزش

اگر شما فشار خون بالا دارید، به احتمال زیاد در مورد داروهایی که به کاهش فشار خون بالا کمک می کنند، نگران هستید. اما باید بدانید که با روش های دیگری می توان به درمان فشار خون بالا در خانه پرداخت. اگر درباره دلایل ایجاد این بیماری مطالعه کرده باشید، به خوبی می دانید که زندگی نادرست امروزی زمینه های اصلی ایجاد این بیماری را درما و دیگران ایجاد می کند.

بیش از 85 درصد افراد بالای 50 سال به نوعی با این بیماری درگیر هستند و وقتی زندگی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه سبک نادرست زندگی در آن ها می شویم. درمان فشار خون بالا در خانه بر پایه تغییر سبک زندگی و حذف عوامل خطر است. شما با مطالعه روش های زیر و عمل به آن ها می توانید سریع ترین درمان را بدون دارو برای خودتان فراهم کنید.

 

ورزش کنید و میزان تحرک روزانه را افزایش دهید
فعالیت فیزیکی منظم و روزانه به مدت نیم ساعت می تواند فشار خون شما را 4 تا 9 میلی ‌متر جیوه کاهش دهد که این کاهش نسبت به سایر روش های درمان فشار خون بالا در خانه بی نظیر است. مهم است که ورزش کردن به صورت منظم انجام شود؛ زیرا اگر شما ورزش کردن را متوقف کنید، ممکن است فشار خون بالا برود. بهترین نوع ورزش برای پایین آوردن فشار خون شامل راه رفتن، پیاده روی تند، دوچرخه سواری، شنا کردن، تمرینات استقامتی می شود.

اگر به درستی این روش را انجام دهید، در کمتر از 4 ماه به نتیجه ای بی نظیر در درمان بیماری می رسید که حتی ممکن است پزشک به شما پیشنهاد ترک داروها را بدهد. حتما قبل از شروع ورزش به عنوان یک متود درمان فشار خون بالا در خانه ،با دکتر خود درمورد تنظیم کردن یک برنامه ورزشی منظم مشورت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی