فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 درمان کبد چرب با کنترل قند خون

  • تحرک و کاهش وزن

باید به شکل منظم فعالیت های ورزشی داشته و وزن خود را کاهش دهید. اضافه وزن و چاقی از مهم ترین دلایل تداوم کبد چرب است. با کاهش وزن خود می توانید گامی بزرگ برای درمان کبد چرب گرید 1 بردارید.

  • از نوشیدنی های الکلی بپرهیزید

بزرگ ترین معضل در درمان کبد چرب گرید 1 این است که بیماران حاضر به قطع مصرف نوشیدنی های الکلی خود نیستند. البته لازم به ذکر است که کمتر شاهد بیماری کبد چرب الکلی با گرید 1 هستیم؛ چرا که الکل آن چنان به سرعت بافت کبد را نابود می کند که معمولا نقطه شروع بیماری از گرید 2 و یا 3 خواهد بود.

  • میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید

میوه ها و سبزی ها، سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها هستند و به سم زدایی کبد کمک می کنند. برای درمان کبد چرب، سعی کنید میوه ها و سبزی ها را بیشتر در وعده های غذایی خود بگنجانید.

  • فست فودهای را ترک کنید

فست فودها، معمولا دارای حجم بالایی از چربی های غیراشباع برای ایجاد طعم بهتر و ترغیب شما به مصرف بیشتر هستند. افرادی که در هفته بیش از 2 بار فست فود مصرف می کنند در معرض ابتلا به کبد چرب هستند. در افرادی که مصرف زیاد غذاهای آماده دارند، بافت کبد به تدریج آسیب جدی می بیند و روش های معمول درمان کبد چرب کارایی خود را از دست می دهند.

  • قند خون را کنترل کنید

قند خون بالا، یکی از مهم ترین عوامل ایجاد کبد چرب گرید 1 است و اگر مراقب نباشید، ممکن است بیماری شما به سرعت پیشرفت کند.

هومئوپاتی
این دسته دارویی و درمانی با اثر گذاری بر ارگان های کنترل و تنظیم کننده متابولیسم بدن، به درمان کبد چرب گرید 1 کمک می کنند. هومئوپاتی، یک روش درمانی جالب است که اگر بدرستی از آن استفاده شود، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها کاملا موثر باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی