فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 درمان کبد چرب گرید2 با قهوه

معمولا بیماری کبد چرب در همان مراحل اولیه و یا گرید 2 علائمی را از خود بروز می دهد. این علائم باید به شدت جدی گرفته شده و بررسی های لازم روی آن ها صورت گیرد. کبد چرب گرید 3 بیشتر در افرادی بروز می کند که در مراحل ابتدایی بیماری بی توجه هستند و به نکات درمانی هیچ توجهی ندارند.

درمان کبد چرب گرید 3 بسیار دشوار است و در بسیاری از موارد، درمان به طور کامل صورت نگرفته و فرد وارد گرید 4 می شود. در مقالات علمی از کبد چرب گرید 3 اینگونه یاد می کنند که این مورد حالت شدید و بسیار خطرناک از کبد چرب است که نیاز به بررسی فوری دارد. در این حالت، علائم این بیماری به شدت بروز کرده و به وضوح مشاهده می‌ شوند.

در این مرحله، دیواره کبد و بافت های آن دچار مشکل شده اند و دیافراگم نیز مسدود شده است. درمان کبد چرب گرید 3 فرد را با مشکلاتی رو به رو می سازد؛ چرا که کبد دیگر کارایی لازم را در تصفیه بسیاری از مواد سمی ندارد و بافت های آن در حال فیبروز شدن هستند.

به گفته پروفسور کوین ریگانز: در این مرحله از بیماری، کبد با تجمع مقدار زیادی چربی رو به رو است. چربی در این نوع از کبد چرب در کل کبد گسترش یافته است. در این مرحله التهاب کبد اتفاق خواهد افتاد. التهاب در کبد باعث می ‌شود که بقیه قسمت ‌های بدن به کمک کبد بیایند و گردش خون در کبد صورت گیرد، اما کبد حتی برای پاسخ دادن به این کمک نیز ضعیف است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی