فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

آیا درمان ام اس خفیف امکان پذیر است

محققان دانشگاه کیس وستون، داروی تشخیصی جدیدی برای این بیماری یافتند که هدف این دارو، تشخیص قطعی ام اس است. گروه پژوهشی با سرپرستی دکتر ونگ، داروی «میلاویز» را تولید کرده‌اند. این دارو به میلین پوشش سلول ‌های عصبی می ‌چسبد و باعث فعالیت صحیح سلول ‌های عصبی می‌ شود. دکتر ونگ در سمینار خود با نام درمان ام اس خفیف چیست به خوبی شرح می دهد که این دارو تا چه حد می تواند در تشخیص و حتی درمان ام اس مفید باشد.

این گروه تحقیقاتی معتقد هستند اگر این دارو به ثبت برسد، پزشکان قادر خواهند بود با استفاده ازPET، این دارو را ردیابی کرده و تصویر دقیقی از میلین و سلول‌های عصبی آسیب ‌دیده ارائه دهند. این دارو درون رگ تزریق‌ شده و سپس PET انجام می ‌شود. اگر میلین آسیب‌ دیده باشد، نقطه‌ های تاریکی بر روی تصویر نهایی دیده می‌شود؛ زیرا در این حالت میلاویز به‌ صورت ناهماهنگ به میلین باقی‌ مانده می‌ چسبد.

با  تشخیص شدت و گستردگی این آسیب، قبل از بروز نشانه ‌ها، می ‌توان این بیماری را زودهنگام تشخیص داد و درمان مناسبی انتخاب نمود. وعده هایی داده شده است که این دارو تا دو سال دیگر به بازار عرضه می شود. عرضه این دارو پاسخ قطعی و محکمی برای سوال آیا درمان ام اس خفیف امکان پذیر است، بیان می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی