فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درباره درمان چاقی طب سنتی، خوشبختانه منابع زیادی در دسترس است؛ چرا که بسیاری از افراد کل جهان از اضافه وزن و چاقی رنج می برند. همه ما می دانیم که چاقی که اثرات مخربی و آسیب زننده ای برای بدن دارد. اضافه وزن نیز در جایگاه خود می‌تواند خطرناک باشد.

بنابراین متخصصان تغذیه قبل از آنکه مصرف داروهای شیمیایی یا عمل های جراحی را برای درمان چاقی های مفرط ارائه دهند، برای پیشگیری از این وضعیت، درمان‌ چاقی طب سنتی را پیشنهاد می‌کنند. برای این مسئله راهکارهای اصولی وجود دارد که بسیاری از آنها ریشه در سرزمین های یونان یا چین باستان دارند.

از نظر طب سنتی، افراد با دو نوع چاقی روبه‌رو هستند؛ چاقی های شکمی که چربی های زیادی در آن قسمت اندوخته می شود و چاقی های عضلانی دسته دوم این تقسیم بندی است. چاقی های شکمی و چاقی در قسمت ران و ساق پا اغلب بیشتر در خانم ها دیده می شود و عوارض متعددی را ایجاد می کند.

تمام افراد در معرض ابتلا به چاقی قرار دارند؛ اگر سبک زندگی نامناسبی را دنبال کنند و غذاهای ناسالم و چربی های مضر را در خوراک روزانه داشته باشند، حتماً به چاقی مبتلا خواهند شد. به همین دلیل است که درمان چاقی طب سنتی برای جلوگیری از وضعیت خطرناک، در ابتدای اضافه وزن توصیه می شود.

 

بهترین برنامه غذایی درمان چاقی را از سایت فدولا دریافت کنید

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی