فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

هومیوپاتی انواع مختلفی دارد. هومیوپاتی بالینی، یک درمان را برای یک حالت خاص تطبیق می ‌دهد و هر شخصی که بیماری مربوطه را داشته باشد، همان درمان را دریافت خواهد کرد. هومیوپاتی انفرادی شامل مجموعه ‌ای از مشاوره‌های عمقی برای ارزیابی علائم و موضوعات دیگری است که ممکن است بیمار را تحت تاثیر قرار دهند. در درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی ،هومیوپات پس از مشاوره عمقی بر اساس علائم شخصی فرد، مناسب‌ ترین درمان را انتخاب می ‌کند.

هومیوپاتی انفرادی هم مشاوره و هم درمان را در برمی ‌گیرد، در حالی که هومیوپاتی بالینی شامل درمان بدون مشاوره عمقی است. توصیه به استفاده از این شیوه درمان بسیار متفاوت است؛ چراکه عده ای از دانشمندان معتقدند که این شیوه درمان می تواند بسیار کمک کننده باشد، در حالی که عده ای دیگر از دانشمندان نظر کاملا متفاوتی دارند.

درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی در بیماران مختلف نتایج متغییری داشته است؛ به طوری که عده ای از بیماران به بهبودی رسیده اند و عده ای دیگر نتیجه مشهودی از این درمان را مشاهده نکرده اند.

 

معرفی داروهای جدید درمان کولیت اولسراتیو در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی