فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

جدیدترین درمان پروستات طب نوین

برای آن که اطلاعات کامل تری را در مورد این دارو به دست آورید، ما عملکرد و ویژگی های آن را به طور مختصر مورد بررسی قرار می دهیم. AMACR یک پروتئین است که میزان و فعالیت آن در سرطان پروستات و برخی دیگر از سرطان ها افزایش می ‌یابد. کاهش میزان AMACR با به کارگیری تکنیک های ژنتیکی جدید توسط محققان این دانشگاه، سلول‌ هایی را که حالت تهاجمی پیدا کرده اند را به حالت طبیعی و غیر تهاجمی بر می گرداند.

این کار در حال حاضر بهترین داروی درمان پروستات را ارائه می دهد. تا قبل از این کشف، تعیین میزان پروتئین AMACR بسیار سخت بود و به همین دلیل امکان سنجش اثربخشی آن وجود نداشت. اما بر اساس پژوهش های محققان دانشگاه ایندیانا، داروی جدید می ‌تواند نسبت به داروهای رایج کنونی مانند ibuprofenoyl-CoA، چندین برابر اثربخشی بیشتری داشته باشد. نکته ی جالب دیگری که در مورد داروی درمان پروستات کشف شده وجود دارد این است که می ‌تواند در درمان تمام سرطان ‌هایی که در آن ها  پروتئین AMACR دخیل است، قابل استفاده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی