فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان افسردگی با دارو

در تحقیقات بالینی کوتاه مدت تحت کنترل، داروهای مختلف سه‌ حلقه ‌ای و بازدارنده ‌های بازجذب سروتونین، برای درمان مورد بررسی قرار گرفته ‌اند. نتایج نشان می ‌دهند درمان افسردگی با دارو موثر است اما هیچ دارویی ارجح تر از دیگری نیست.

مطالعات از شش تا 15 هفته ادامه داشته و گزارش شد که 55 تا 60 درصد شرکت ‌کنندگان به دارو پاسخ داده ‌اند. این درصدها شاید تمام انتظارات ما را برآورده نسازند اما آمار خوبی را در مورد درمان افسردگی با دارو در اختیار ما قرار می دهند و نشان می دهند که داروهایی که برای درمان افسردگی افراد در مراحل مختلف تولید می شوند، تا حد زیادی موثر هستند.

با این حال ممکن است برای بیماران مبتلا به افسردگی مزمن قبل از بهبودی، استفاده طولانی مدت داروهای ضدافسردگی الزامی باشد.  دیگر مطالعات نشان می ‌دهند که استفاده از درمان نگهدارنده، خطر عود بیماری را کاهش می ‌دهد. از این ‌رو برخی متخصصان بالینی توصیه می ‌کنند که بیماران مبتلا به افسردگی برای افزایش شانس ماندگاری بهبودی، درمان را به مدت شش تا 15 ماه ادامه دهند. استفاده خودسرانه از داروهای افسردگی به هیچ وجه کار درستی نیست و باید حتما قبل از مصرف، زیر نظر متخصص باشید.

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی