فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 خرید قهوه ترک در تهران

نکته جالب درباره قهوه ترک این است که این قهوه علاوه بر اینکه خودش به تنهایی هم یک نوشیدنی گرم بسیار پرطرفدار محسوب می شود، ترکیب آن با سایر انواع قهوه و یا افزودنی های مختلف نیز، نتیجه عالی خواهد داشت. به عنوان مثال شما می توانید برای درست کردن قهوه ترک، به جای آب سرد از شیر سرد استفاده کنید و یک ترکیب جذاب را به وجود آورید. به این طرز تهیه قهوه، قهوه یونانی گفته می شود. 

نوع دیگر از مشتقات قهوه ترک، قهوه موکا است که از ترکیب پودر کاکائو، پودر قهوه ترک و شکر قهوه ای درست می شود. یا مثلاً ترکیب پودر شکلات داغ یا همان هات چاکلت در کنار قهوه ترک، می تواند ترکیبی را ایجاد کند که بسیار خوشمزه و جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد. در نهایت باید بگوییم که سلیقه های مختلفی در ارتباط با نوع دم آوردن و نوشیدن قهوه ترک وجود دارد. اما چیزی که همیشه درباره خرید قهوه ترک وجود دارد و نباید تغییر کند، ریز بودن و پودر بودن دانه های قهوه است تا آن حالت خامه ای و کفی یک قهوه ترک اصیل پدیدار گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی