فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

روش های طبیعی که برای درمان کم خونی در بارداری توصیه می شوند به مراتب بهتر از داروهای شیمیایی و قرص ها هستند. برخی از موثرترین این روش های طبیعی را در این قسمت مورد بررسی قرار داده ایم.

گوشت قرمز
گوشت قرمز یکی از بزرگترین و در دسترس ‌ترین منابع آهن است. گوشت جگر حاوی 1.5 میلی گرم آهن در هر اونس و گوشت گاو شامل 6 میلی گرم آهن در هر اونس است. اکثر مردم یکی از مهم ترین منابع تامین آهن را اسفناج می دانند و از آن برای درمان کم خونی در بارداری استفاده می کنند. این در حالی است که آهن اسفناج خام تنها 0.8 میلی گرم در هر اونس است. توصیه می شود در دوران بارداری طبق برنامه ای که متخصص تغذیه به شما می دهد، گوشت قرمز مصرف کنید تا روند درمان کم خونی در بارداری برای شما تسریع شود و اصلا درگیر این عارضه نشوید.

 

قرص جگر
برای ساخت قرص‌ های جگر، جگر یخ زده را کمی سرد کنید و قبل از منجمد کردن دوباره، آن را به اندازه قطعات کوچک قرص در بیاورید. حالا کپسول های خالی از داروخانه های تهیه کنید و این قطعات را در داخل کپسول های خالی قرار دهید و سپس آن ها را بخورید تا مزه ناخوشایند آن را متوجه نشوید. افراد زیادی از این روش برای درمان کم خونی در بارداری استفاده می کنند و نتیجه مورد نظر را هم دریافت می کنند.

 

بهترین روش های درمان کم خونی پریودی در سایت فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی