فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان گیاهی آلزایمر در ایران

شاید باور این موضوع کمی دشوار باشد اما تحقیقات زیادی به خوبی نشان داده اند که گنجاندن گیاهان دارویی در وعده های غذایی احتمال ابتلا به آلزایمر را تا 70 درصد کاهش می دهد. این گیاهان نه تنها احتمال ابتلا را کاهش می دهند، بلکه راهکار مناسبی برای درمان آن هم هستند. استفاده از گیاهان زیر بهترین توصیه به افرادی است که دائم می پرسند برای درمان آلزایمر چه بخوریم و چه کنیم.

  • جعفری و آویشن

اگر از مشکلات کوتاه‌ مدت بیماری های زوال عقل، اضطراب و استرس شدید رنج می ‌برید؛ ترکیب این دو گیاه و استفاده از آن ها در مواد غذایی می تواند بهترین راهکار برای شما باشد. استفاده از این 2 گیاه باعث ارتباطات قوی و پرسرعت بین سلول‌ ها در مغز می ‌شود. در جواب سوال، برای درمان آلزایمر چه بخوریم بهتر از این دوتا پیدا نمی کنید.

 

  • مریم گلی و درمان آلزایمر

آلزایمر زمانی بروز می کند که انتقال ‌دهنده های عصبی مغز کاهش پیدا کند. کاهش این انتقال دهنده اثرات سو زیادی در ارتباطات بیرونی و درونی مغز ایجاد می کند. این گیاه دقیقاً در همین لحظه وارد عمل می ‌شود و اجازه نمی‌ دهد که آنزیم مخصوص برای کاهش انتقال‌ دهنده عصبی کاری انجام دهد و آن را بلوکه می کند.

  • اسطوخودوس

برخی از مردم همیشه دچار سردرگمی و عدم کنترل اعصاب و فراموشی زودرس هستند و نمی ‌توانند همه‌ چیز را در ذهن خود نگه ‌دارند. در بعضی ‌اوقات هم دچار سردردهای خفیف عصبی می ‌شوند. اختلالات زودرس عصبی و آلزایمری باعث انزوای فرد می شوند و به شدت آزار دهنده هستند. در این موارد بهترین پیشنهاد برای کسانی که می پرسند برای درمان آلزایمر چه بخوریم ، این گیاه است. ترکیب پودر اسطوخودوس ، کندر و عسل معجزه تقویت حافظه است.

  • اکلیل 

یکی از گیاهانی که تأثیر زیادی در تقویت حافظه دارد، رزماری است. حتی بوی رزماری برای تقویت حافظه بسیار مؤثر است. محققان پیشنهاد می ‌کنند که روزی 4 بار از محلول رزماری یا همان اکلیل کوهی، عسل و بهارنارنج استفاده کنید. اگر بتوانید عصاره این گیاه را تهیه کنید و مصرف کنید، می‌ توانید یک خون پر از اکسیژن را به مغز و سلول‌های عصبی برسانید و به تقویت چندین برابری حافظه خود کمک کنید.

  • کندر

اگر از افرادی که هیچ علاقه ای به مطالب پزشکی و طب سنتی ندارند، بپرسید که برای درمان آلزایمر چه بخوریم ،قطعا یکی از جواب های آن ها کندر است. این موضوع نشان می دهد که این گیاه یک معجزه طبیعی برای مقابله با مشکلات حافظه است. قدرت این گیاه در درمان آلزایمر و دیگر بیماری های اختلال حافظه به قدری زیاد است که ما توصیه به استفاده از آن را در احادیث هم می بینیم. در میان تمام مواردی که به آن ها اشاره شد، کندر از همه بهتر است و پاسخ قطعی برای سوال برای درمان آلزایمر چه بخوریم ، است.

  • ۰۰/۱۰/۰۷
  • فدولا

درمان آلزایمر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی