فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 خرید قهوه اسپرسو

خرید قهوه اسپرسو یکی از پرطرفدارترین معاملات در دنیای انواع قهوه است. اسپرسو نیز مانند قهوه های فرانسه، ترک، عربیکا و غیره، یکی از انواع قهوه است. یکی از مهم ترین چیزهایی که اسپرسو را از سایر انواع قهوه ها متفاوت می کند، نحوه آماده سازی آن است. این قهوه، یک نوشیدنی ایتالیایی است و عبارت لاتین آن Italian Espresso می باشد. این واژه به طور کلی از عبارت "اکسپرس" به معنای فشرده می آید و آن هم به نحوه آماده سازی سریع این قهوه اشاره دارد. شما برای تهیه اسپرسو به یک موکاپات احتیاج دارید. نهایتِ زمان آماده سازی اسپرسو، 30 ثانیه است و معمولاً این نوشیدنی به صورت گرم سِرو می شود. اسپرسو نیز مانند قهوه ترک می تواند از ترکیب قهوه عربیکا و روبوستا به دست آید. اما مهم ترین عامل در تشخیص پودر قهوه اسپرسو، میزان آسیاب شدن دانه های قهوه است. 

دانه های پودر قهوه اسپرسو تقریباً باید درشت پودر شوند. این به این معناست که پودر قهوه اسپرسو نسبت به پودر قهوه ترک، درشت تر و نسبت به پودر قهوه فرانسه، ریزتر است. اسپرسو یکی از بهترین نوع قهوه برای علاقه مندان به قهوه است؛ چرا که این قهوه با نحوه آماده سازی و اندازه دانه هایی که دارد، می تواند بهتر از هر نوع دیگری از قهوه، حس و طعم و عطر اصیل قهوه را ارائه دهد. این عامل باعث شده که به طرفداران خرید قهوه اسپرسو روز به روز افزوده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی