فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

  رژیم غذایی برای لاغری

رژیم غذایی سریع به آن دسته از رژیم هایی گفته می شود که فرد در طول یک هفته و طول یک ماه، چیزی بیشتر از دو برابر اندازه استاندارد، وزن خود را کاهش می دهد! این رژیم های غذایی به شدت آسیب زننده هستند و برای کاهش وزن استاندارد هرگز پیشنهاد نمی شوند. در یک رژیم غذایی که سریع وزن شما را کاهش می دهد، اثری از برنامه رژیم غذایی استاندارد و تنوع مواد غذایی وجود ندارد؛ اما در این میان، برخی از متخصصان تغذیه عقیده دارند با تنظیم بسیاری از مواد غذایی در طول روز می توان سریع تر وزن کم کرد. انواع رژیم های غذایی سریع برای تمام افراد کاربرد ندارد.

بهترین رژیم غذایی سریع به رژیمی گفته می شود که کمترین اثر منفی را در فرد داشته باشد. رژیم هایی که کربوهیدرات کمتری دارند، کم کالری هستند، برای کاهش وزن مناسب هستند. بهترین کار برای کاهش وزن سریع، استفاده از رژیم غذایی سالم است که کربوهیدرات های آن به مقدار کم تنظیم شده باشد. به این ترتیب می توانید اشتهای خود را کنترل کنید؛ سریع تر وزن کم کنید و فعالیت های متابولیکی بدن شما افزایش بیشتری داشته باشد. در رژیم غذایی سالم و سریع، مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده کاهش پیدا می‌کند. کاهش مصرف قند و نشاسته و کربوهیدرات، یکی از راه های کاهش وزن سریع است. با این کار، شما سطح گرسنگی کمتری را تجربه می کنید، کالری کمتری را هم دریافت می کنید و از چربی های ذخیره شده خود برای تامین منبع انرژی روزانه بهره می برید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی