فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

 فروش دانه قهوه اصفهان

می دانید که قهوه ها انواع مختلفی دارند و با توجه به این تنوع و همچنین نحوه بسته بندی و روش تهیه انواع قهوه، عوامل زیادی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت دانه قهوه کیلویی تاثیر بگذارند. به عنوان مثال یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دانه های قهوه کیلویی، نوع دانه است که این دانه قهوه عربیکا است یا روبوستا؛ عموماً قیمت فروش دانه قهوه کیلویی از نوع قهوه عربیکا، گران تر از سایر دانه های قهوه می باشد. 

مورد بعدی که بر روی قیمت دانه قهوه کیلویی موثر است، نحوه رست شدن دانه ها است؛ مثلا یک دانه متوسط رست شده، یک قیمت دارد و یا انواع قهوه به صورت میکس، که هر کدام از این انواع رست شده، قیمت مخصوص خود را دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، قیمت دانه قهوه، کیلویی، به نسبت دانه های قهوه بسته بندی، ارزان تر هستند، چرا که قیمت بسته بندی محصول می تواند بر روی قسمت نهایی تاثیر بگذارد؛ این در صورتی است که قیمت فروش دانه قهوه کیلویی معمولاً ارتباط خاصی با بسته بندی ندارد؛ چرا که بسته بندی های چند کیلویی عمدتاً در حالت فله ای به حساب می آیند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی