فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان آسم آلرژیک

حتما تاکنون اسم آسم آلرژیک را شنیده اید و برایتان سوال شده است که آسم الرژیک چیست و چه تفاوتی با آسم های دیگر دارد. در حقیقت آسم آلرژیک، نوعی آسم است که به دلیل ریکت های آلرژنی ایجاد می شود. اگر به دلیل آلرژی به سختی تنفس می کنید، ممکن است که به آسم ناشی از آلرژی مبتلا شده باشید. افرادی که از آسم آلرژیک رنج می برند، معمولا بعد از بوییدن چیزهای مختلف ها از جمله گرده گل، علائم در آن ها آشکار خواهد شد.

بنیاد آسم و آلرژی امریکا اعلام کرده است که بیش از نیمی از افرادی که مبتلا به آسم هستند، آسم آن ها از نوع آلرژیک است. آسم آلرژیک در بیشتر موارد قابل درمان است و جای نگرانی ندارد. در واقع اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم که آسم آلرژیک چیست، باید بگوییم در این آسم، عوامل محرک مثل گرده گل که آلرژن نام دارند وارد سیستم تنفسی شما می شوند. با ورود این محرک ها، سیستم ایمنی بدن تحریک می شود تا سدی محکم را برای حفاظت از بدن ایجاد کند.

در واقع سیستم ایمنی، گرده های گل را یک عامل بیگانه و خطرناک تلقی می کند و سعی می کند آن ها را نابود کند. ترشح هیستامین در بدن، واکنش های آلرژیک را ایجاد می کند که یکی از آن ها، تنگ شدن مسیرهای هوایی است. با تنگی نایژک ها، علائم آسم آلرژیک بروز می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی