فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان آسم طب سنتی

آسم یکی از شایع ترین بیماری های تنفسی است و در اصلاح علمی این گونه تعریف می شود که Athesma عبارت است از اختلال التهابی مزمن مجاری هوایی که بر اثر یک سری عوامل محیطی در افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد هستند، ایجاد یا تشدید می ‌شود. این بیماری حاد تنفسی دوره ها و تناوب های خاصی هم دارند که انتخاب روش مناسب برای درمان آسم براساس آنها صورت می پذیرد.

آسم خفیف یکی از انواع این بیماری است که درصد شیوع بیشتری دارند و گاها از حالت های تشدید شده و حملات آسمی، بیشتر بیمار را آزار می دهد. اگر بخواهیم کمی پا را فراتر بگذاریم و سطوح علمی پیشرفته را بررسی کنیم، متوجه می شویم که خود آسم خفیف هم به گروه های دیگر و همچنین زیر گروه های دیگر تقسیم می شود که درک اصطلاحات آن ها برای کسانی که زمینه ای از علوم پزشکی ندارند، بسیار سخت است. با این حال به طور کلی دو گروه بیشتر شناخته شده آسم خفیف را به شما معرفی می کنیم.

  • آسم متناوب خفیف  

علائم در روز، کمتر یا برابر 2 بار در هفته و علائم در شب، کمتر یا برابر با 2 بار در ماه خود را نشان می دهد. با توجه به تناوب این علائم ممکن است فرد در انجام برخی از کارهای زندگی با مشکل روبه رو شود. درمان آسم خفیف متناوب برخلاف تصورات عامه پسندانه نیاز به دارو دارد.

  • آسم پایدار خفیف 

علائم بیشتر از 2 بار در هفته و کمتر از 1 بار در روز و علائم در شب بیشتر از 2 شب در ماه خود را نشان می دهند. شکایت این دسته از مبتلایان به آسم خفیف بیشتر به دلیل شدت گرفتن علائم در شب و هنگام خواب است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی