فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

هرچند رده سنی خاصی برای آسم خفیف تعریف می شود اما تغییرات محیطی و افزایش درصد آلاینده ها سبب شده اند تا ما آسم خفیف را در چندین سال اخیر در همه رده های سنی مشاهده کنیم. حمله آسم خفیف به این صورت است که حمله به صورت کامل به بدن فرد صورت می گیرد اما شدت آن بسیار کم است. درمان هایی که برای این نوع حمله در نظر گرفته می شود، باعث فروکش کردن آن شده اما خس خس سینه تا 2 الی 3 روز همچنان در بدن بیمار باقی می ماند. در حال حاضر بیشترین درگیری آسم خفیف مربوط به بزرگسالان است.

برای درمان آسم خفیف در افراد بالغ معمولا استفاده از اسپری های تنفسی پیشنهاد می شود اما این موضوع هم قطعی نیست؛ چراکه ممکن است، پزشکی به استفاده از گیاهان دارویی بسنده کند و به سراغ سایر روش ها درمان نرود. در کودکان این نوع آسم مشکلی زیادی ایجاد نمی کند و می توانند به سادگی به مدرسه بروند و حتی به ورزش های مختلف بپردازند؛ اما ممکن است چند روزی در ماه را درگیر این بیماری و حمله آن باشند. درمان آسم خفیف نسبت به دیگر آسم ها به ویژه در درمان با طب سنتی، ساده تر انجام می شود.  کودکان در روند درمان آسم خفیف بیشتر از دیگران سربلند هستند و با امیدواری روند درمان را سپری می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی