فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان دیابت نوع 1

یکی دیگر از آزمایش ها برای تشخیص و برای درمان دیابت نوع 1، قند خون ناشتا است. یک نمونه خون بعد از یک شب، ناشتا، گرفته می شود. میزان قند خون ناشتا کمتر از 100 میلی گرم در لیتر (5.6 میلی مول در لیتر) طبیعی است. سطح قند ناشتا از 100 تا 125 میلی گرم در دسی لیتر (5.6 تا 6.9 میلی مول در لیتر) به عنوان در خطر ابتلا له دیابت در نظر گرفته می شود. اگر در دو آزمایش جداگانه شما، عدد قند خون ناشتای شما، 126 میلی گرم در لیتر (7 میلی مول در لیتر) یا بالاتر باشد، مبتلا به دیابت هستید.

اگر به دیابت مبتلا شده اید، پزشک برای برای درمان دیابت نوع 1، انواع دیگری از آزمایشات خون را انجام می دهد تا آنتی بادی های بدن را که در دیابت نوع 1 شایع هستند، بررسی کند. این آزمایشات به پزشک شما کمک می کند که بیماری دیابت نوع 1 و 2 ا تشخیص دهد و بتواند درمان دیابت نوع 1 را بهتر انجام دهد. وجود کتونها - فرآورده های حاصل از تجزیه چربی - در ادرار شما نشان دهنده دیابت نوع 1 است نه نوع 2.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی