فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان استرس معده

"برای درمان استرس چه بخوریم؟"؛ این سوالی است که افراد زیادی با متخصصان تغذیه یا پزشک شخصی خود مطرح می ‌کنند. راه‌ های زیادی برای مدیریت و کاهش استرس هنگام تنش‌ها وجود دارد. غذا می ‌تواند یکی از مهم ترین روش هایی باشد که سطح استرس شما را کاهش می دهد و یا حتی باعث افزایش استرس می گردد. جالب آن است که بدانید برخی از افراد به واسطه داشتن استرس شدید به پرخوری عصبی روی می آورند که این عامل جز چاقی نتیجه ‌ای در پی نخواهد داشت!! 

استرس در زندگی روزمره می‌تواند نیاز فرد را به برخی مواد مغذی مانند ویتامین C، ویتامین B، سلنیوم و منیزیم را افزایش دهد. باید بدانید که تغذیه سالم بر احساسات و سلامت روانی شما تاثیر می گذارد. هیچ مکمل غذایی و دارویی هنوز ارائه نشده است که بتواند استرس فرد را درمان کند. الگوهای ناسالم مصرف مواد غذایی، سطح استرس فرد را به شدت افزایش می دهد و در صورت عدم رسیدگی به این وضعیت، مشکلات زیادی برای سلامتی او در آینده به وجود می آید. اگر فکر می کنید در طول روز در معرض استرس زیادی هستید، یا تنش ‌های عصبی زیادی را تجربه می کنید، می توانید با چند غذای ساده یا نوشیدنی های آرامش دهنده، استرس را از خود دور کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی