فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان قطعی چاقی کودکان

والدین، مواد غذایی خریداری می کنند، وعده های غذایی تهیه می کنند و تصمیم می گیرند که غذا در چه ساعتی، خورده شود. حتی تغییرات کوچک می تواند تفاوت زیادی در سلامت فرزند شما ایجاد کند. هنگام خرید مواد غذایی، میوه و سبزیجات را انتخاب کنید. غذاهای آماده و خوراکی های با کالری بالا - مانند کوکی ها، شیرینی و وعده های غذایی آماده را که اغلب از نظر قند، چربی و کالری بسیار بالا هستند، قطع کنید.

همیشه میان وعده های سالم را استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های شیرین و حاوی قند فراوان را محدود کنید. نوشیدنی های شامل آب میوه های صنعتی، نمونه ای از این خوراکی ها است. این نوشیدنی ها در ازای کالری زیاد، ارزش غذایی کمی دارند.  خوردن فست فود را محدود کنید. بسیاری از این غذاها دارای چربی و کالری بالایی هستند. برای وعده های غذایی خانوادگی، کنار هم بنشینید. از خوردن غذا جلوی صفحه تلویزیون، رایانه یا بازی ویدیویی خودداری کنید؛ که می تواند منجر به سریع غذا خوردن و کاهش جذب غذا شود. این کار موجب می شود کودک شما غذاهای زیاد بخورد. اندازه های مناسب از غذا را به کودکان بدهید. کودکان به اندازه بزرگسالان به غذا احتیاج ندارند. به کودک خود اجازه دهید فقط تا زمانی کامل غذا بخورد که سیر شود. 

 

منبع: فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی