فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان گیاهی دیابت در طب نوین

اگرچه دلیل اصلی ایجاد دیابت بارداری در خانم ها به درستی مشخص نیست ولی برای درمان دیابت بارداری لازم است در مورد تأثیر بارداری روی روند های تغییر سطح قندخون کمی بیشتر بدانیم. در حقیقت برای دانشمندان تنها یافتن درمان مهم نیست و آن ها معتقدند که مهمترین قدم در درمان دیابت بارداری ،یافتن دلایل آن است. زمانی که دلایل ایجاد کننده واضح باشند با برطرف کردن آن ها، درمان خود به خود انجام می شود.

تمام سلول‌ های بدن ما برای عملکرد و حیات به قند یا همان گلوگز نیاز دارند. بدن قند مورد نیاز خود را از غذا تامین می کند. انسولین هورمونی در بدن است که به حرکت قند در جریان خون کمک می ‌کند تا سلول ‌های بدن با کمک آن انرژی کافی را به دست بیاورند. اما در دوران بارداری، جنین هورمون‌ های مختلفی را تولید می‌ کند که عموما اکثر آن ها باعث کاهش عملکرد هورمونی در سلول ‌های مادر می ‌شوند و در نتیجه قند خون را افزایش می ‌دهد.

با رشد جنین، جفت هورمون‌های ضدانسولین بیشتری هم تولید می ‌کند و این اتفاق باعث افزایش سطح قند در خون خواهد شد. هر چند در ابتدای بارداری به خوبی مشخص نمی شود که دیابت در حال پیشروی است تا فرایند درمان دیابت بارداری توسط پزشک شروع شود. مادرانی که احتمال ابتلا به دیابت بارداری در آنها بالاست، در اوایل بارداری برای تشخیص دیابت بارداری، غربالگری می ‌شوند. البته این موضوع یک قدم مثبت  برای پیشگیری از دیابت بارداری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی