فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

تپش قلب باعث می شود احساس کنید که قلب شما خیلی سخت یا بسیار سریع می تپد؛ شما در این حالت، ضربان قلب خود را احساس می کنید و حتی میزان ضربه را در قسمت های سینه ، گلو یا گردن می شنوید. در این شرایط، شما تپش قلب دارید و باید علت را جویا شوید. پزشک متخصص به شما کمک می کند تا مراحل درمان استرس و تپش قلب را دنبال کنید. استرس و تپش قلب می تواند آزاردهنده و یا حتی خطرناک باشد.

به طور عادی، استرس یا تپش قلب، معمولاً جدی یا مضر نیست و اغلب به زودی از بین می رود. بیشتر اوقات، این حالت، در اثر استرس و اضطراب ایجاد می شوند؛ همچنین به دلیل مصرف زیاد کافئین (قهوه های حاوی کافئین بالا)، نیکوتین یا الکل زیاد، استرس و تپش قلب اتفاق می افتد. در موارد نادر، تپش قلب می تواند نشانه ای از بیماری جدی برای قلب باشد. بنابراین، اگر تپش قلب دارید، برای درمان استرس و تپش قلب به پزشک مراجعه کنید. فوریت هایی که اگر با آنها مواجه شدید به پزشک مراجعه کنید شامل موارد زیر است:

  • تنگی نفس
  • سرگیجه
  • درد در قفسه سینه
  • غش

برای درمان استرس و تپش قلب، بعد از اینکه پزشک، تاریخچه پزشکی شما را بررسی کرد و شما را مورد بررسی قرار داد، ممکن است آزمایش هایی را تجویز کند تا علت آن را متوجه شود.  اگر دلیل اصلی برای علائم تپش قلب و استرس شما وجود نداشته باشد، تغییر در شیوه زندگی می تواند از به مدیریت استرس در شما بسیار کمک کند.

 

 

مهم ترین راهکارهای درمان استرس در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی