فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

زندگی های پرمشغله امروزه باعث ایجاد استرس و تنش زیادی می گردد. این مسئله تمام گروه های سنی را شامل می شود. مردان و زنان، هر دو در معرض استرس ‌های روزانه قرار دارند. درمان استرس زنان از هر نظر بسیار اهمیت دارد و به نوعی می توان گفت با سلامت کانون خانواده نیز در ارتباط است. البته این جمله به مفهوم آن نیست که درمان استرس برای مردان کم اهمیت است؛ هر دو گروه باید از تنش‌ها و استرس ‌های روزانه به دور باشند. استرس می تواند جنبه مثبت یا منفی داشته باشد. استرس مثبت در مراحل حساس و سرنوشت ساز، قابل درک است و استرس منفی، شامل مواردی است که اجتناب ناپذیر هستند و باید آنها را قبول کرد.

اگر درمان استرس زنان به درستی مورد توجه قرار نگیرد و در همان مراحل آغازین به آن پرداخته نشود، مجموعه ‌ای از مشکلات جسمی مانند سردرد، درد معده، فشار خون بالا، درد قفسه سینه و مشکلات خواب را در پی خواهد داشت. درمان استرس زنان برای گروه ‌های سنی مختلف اهمیت دارد؛ چه برای خانم های میانسال و چه برای زنان بیشتر از ۵۰ سال به هر حال استرس یک عامل مهم است. داشتن سبک زندگی شاد و بهترین راهکار و در عین حال ارزان ترین شیوه درمان استرس در تمام زنان با هر گروه سنی می باشد.

 

بهترین راهکارهای درمان استرس در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی