فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

فعالیت بدنی
پزشکان نیم ساعت تا 1 ساعت فعالیت بدنی روزانه با شدت متوسط را برای درمان چاقی متابولیک توصیه می‌ کنند. به عنوان مثال می‌توانید به این میزان پیاده‌ روی تند داشته باشید. در شروع ورزش و فعالیت بدنی باید توجه داشته باشید که حتماً درباره میزان و شدت آن با پزشک خود مشورت نمایید. انجام ناگهانی ورزش های سنگین نه تنها به درمان کمک نمی کند بلکه شدت آن را ممکن است افزایش دهد. برای درمان چاقی متابولیک با این روش باید صبور باشید و مرحله به مرحله در بازه طولانی درمان را پیش ببرید.

 

کاهش وزن
با کاهش حتی 5 تا 10 درصد از وزن بدن، سطح انسولین و فشار خون کاهش می ‌یابد و بدین ترتیب ریسک ابتلا به چاقی متابولیک نیز کاهش می ‌یابد. کاهش وزن بیش از آن که تصورش را بکنید می تواند به درمان چاقی متابولیک کمک بکند. اگر تصمیم به درمان دارید حتما این مورد را جدی بگیرید.

 

رژیم غذایی سالم
رژیم غذایی توصیه شده برای کنترل فشار خون بالا و رژیم غذایی مدیترانه ‌ای همچون بسیاری از رژیم‌های غذایی سالم دیگر، علاوه بر کاهش وزن، مزیت ‌های بسیار دیگری را برای درمان چاقی متابولیک به همراه می ‌آورند. این رژیم‌ها بر مصرف میوه، سبزیجات، ماهی و غلات کامل و سبوس دار تمرکز دارند و در آن ‌ها مصرف چربی‌ های ناسالم محدود شده‌است. رژیم باید با برنامه مناسب باشد و تحت نظر پزشک اعمال شود. رژیم های بدون برنامه آسیب رسان هستند و کمکی به درمان چاقی متابولیک نمی کنند.

 

روش های درمان چاقی سریع در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی