فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

بهترین راه برای درمان عوارض و علائم آسم عصبی از بین بردن دلایل به وجود آورنده آن است. بیماران و افرادی که بیماری آسم عصبی مبتلا هستند، علائم آسم را کمتر دارند اما زمانی که حالت استرس و اضطراب به آنها دست می دهد، آسم عصبی آنها شدیدتر می شود. به این افراد توصیه می شود که حتماً روش های کسب آرامش را امتحان کنند. انجام دادن کارهای هنری، گوش دادن به موسیقی آرامش دهنده، ورزش کردن، شنا کردن، داشتن تغذیه سالم و پرهیز از خوردن قهوه که کافئین زیادی دارد، متداول ترین روش های کنترل آسم عصبی است.

اگر افرادی به بیماری آسم عصبی مبتلا هستند و شرایط کاری آنها و محیط کاری آنها پر استرس و پر اضطراب است، بهتر است درباره تغییر شغل خود فکر دیگری کنند. شاید لازم باشد شرایط و محیط کار خود را عوض کنند تا سلامت آنها تعمیر شود. از دیگر کارهایی که برای درمان علائم ناراحت کننده آسم عصبی پیشنهاد می شود، تغییر افکار مزاحم به افکار مثبت است. برای این کار، این افراد می توانند متن های انگیزشی بخوانند؛ ویدیوهای انگیزشی تماشا کنند؛ کتاب بخوانند و البته خواب کافی داشته باشند. 

فراموش نکنید بیمارانی که آسم عصبی دارند تا حد زیادی کنترل بیماری از دست آنها خارج است، بنابراین اطرافیان آنها باید کمک کنند. بهتر است این افراد مشغول به کارهایی شوند که برای آنها آرامش بیشتری به دنبال دارد. آرامش ذهنی را با برخی از فعالیت های ذکر شده در فوق به دست می آورید؛ در کنار این روش های درمانی حتماً با پزشک متخصص صحبت کنید. از مهمترین تمریناتی که آرامش ذهنی را به دنبال دارد، خواندن و نوشتن جملات مثبت است. انجام مدیتیشن و یوگا و ورزش در هوای آزاد به آرامش بیشتر و رفع استرس کمک می‌ کند. بیماران آسیب عصبی بهتر است در هوای تمیز و آزاد، تنفس عمیق داشته باشند.

 

معرفی بهترین داروهای درمان آسم در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی