فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

در قسمت زیر، لیستی از داروهای طبیعی برای کاهش احساس استرس و اضطراب معرفی شده است.

ریشه کاوا یکی از مؤثرترین مکمل های گیاهی برای درمان استرس شدید
طبق تحقیقات، ریشه کاوا یکی از مؤثرترین مکمل های گیاهی برای درمان استرس و اضطراب باشد. طبق تحقیقات کیلینیکی، "برخلاف سایر مکمل هایی که برای درمان استرس تجویز می شوند، ریشه کاوا نه تنها در کاهش علائم اضطراب مؤثر است، بلکه برای رهایی از افکار مزاحم و استرس آور نیز مؤثر است. اثر آرامش بخش ریشه کاوا ممکن است اضطراب، بی قراری، بی خوابی و علائم مرتبط با استرس مانند تنش عضلانی یا اسپاسم را کاهش دهد. کاوا به صورت یک عصاره غلیظ به شکل کپسول یا قرص وجود دارد. این خوراکی یکی از روش های درمان استرس شدید در طب سنتی است.

 

آیا استفاده از بادرنجبویه در درمان استرس شدید موثر است؟
تحقیقات نشان داده است که بادرنجبویه در کاهش استرس، اضطراب و سایر اختلالات خلقی تأثیرات مثبتی دارد. این می تواند یکی از بهترین روش های درمان استرس شدید در طب سنتی باشد. بادرنجبویه را به شکل چای یا دمنوش بنوشید. فقط در عرض چند دقیقه، احساس آرامش به شما دست می دهد.

 

تیانین و افزایش آرامش و تقویت عملکرد در درمان استرس شدید
تیانین به دست آمده از چای سبز به یک ماده موثر شناخته شده برای درمان استرس شدید در طب سنتی تبدیل شده است. وقتی این ماده را مصرف می کنید، تیانین به آسانی جذب می شود و به سادگی از غشای سلولی مغز، عبور می کند و این اجازه می دهد تا به سرعت به سلول های مغزی برسد. مطالعات نشان می دهد که تیانین توانایی پشتیبانی از سلامت مغز، افزایش آرامش و تقویت عملکرد شناختی را دارد.

 

اسطوخودوس موجب درمان استرس شدید
شاید تعجب کنید اما بوی اسطوخودوس موجب کاهش استرس سریع و تسکین اضطراب می شود. در هنگام استرس، حدود 5 قطره روغن اسطوخودوس را در مخلوط کرده یا چند قطره از آن را در هوا پخش کنید. این گیاه، یکی از بهترین روش های درمان استرس شدید در طب سنتی معرفی شده است.

 

روش استفاده بابونه برای درمان استرس شدید
فواید سلامتی بابونه بی شمار هستند. اگر احساس سرما می کنید، این گیاه به آرامش عضلات، آرام کردن اعصاب، کاهش اضطراب و به رفع بی خوابی کمک می کند. همچنین باعث بهبود هضم و کاهش سردردها می شود. محبوب ترین روش برای مصرف بابونه، به صورت چای یا دمنوش است. این نیز یکی از بهترین روش های درمان استرس شدید در طب سنتی است.

 

 

برای اطلاع از راهکارهای درمان استرس زنان به سایت فدولا مراجعه کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی