فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

این میوه کوچک قرمز رنگی که اغلب آن را با شوق می خوریم و برخی هم از خوردن آن سر باز می زنند، قدرتی بی نظیر دارد و به خوبی به ما می گوید که جواب سوالمان که درمان آلزایمر چه بخوریم ، چگونه محقق می شود. محققان به تازگی دریافته ‌اند که ترکیبات آنتی ‌اکسیدان و آنتوسیانین ‌هایی که در این میوه خوش رنگ شفاف یافت می شوند، خواص ضدالتهابی دارند، اما فاقد هرگونه اثر جانبی احتمالی هستند. داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی می ‌توانند اثرات معکوس ایجاد کنند که برخی از آن ‌ها عبارتند از خونریزی معده و حمله قلبی، اما این درمان آلزایمر آن طور که داروهای صنعتی موجب تحریک معده می ‌شوند، معده را تحریک نمی ‌کند و حاوی ترکیباتی است که از به هم چسبیدن پلاکت‌ها در خون جلوگیری می‌ کنند.

این میوه و میوه‌هایی دیگر مانند خانواده توت‌ ها همگی دارای آنتی‌ اکسیدان‌ ها و ترکیبات ضدالتهاب هستند که به کاهش التهاب های مغزی و فشار اکسیداتیو بافتی سیستماتیک کمک می‌ کنند. التهابات مغز و فشار اکسیداتیو آن، هر دو با دیمانس و بیماری های زوال عقل در ارتباط هستند. به عبارت دیگر گیلاس با کاهش التهابات مغزی به نوعی به کاهش تجمع آمیلوئیدهای بتا در مغز کمک کرده و موجب کاهش علائم بیماری در مبتلایان و پیشگیری از آن می شود.

 

 

معرفی موثرترین داروهای درمان آلزایمر در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی