فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان سنگ صفرا با لیزر

برخلاف تصور عامیانه، مایع صفرا در داخل کیسه صفرا تولید نمی شود. بلکه این مایع در کبد تولید شده و در داخل کیسه صفرا تغلیظ می گردد. حدس زده می شود که رسوبات بیلی روبین کلسیم و کلسترولی به سبب از دست رفتن آب صفرا باشند. در بعد از روند شروع تشکیل رسوبات، مخاط با رسوبات مخلوط می شود و در کیسه صفرا تجمع می یابد. البته بدانید که فرایندهای بدن در جهت صاف کردن کیسه صفرا حرکت می کند. درمان لجن کیسه صفرا در اولین مرحله در داخل خود بدن روی می دهد.

بدن بارها و بارها لجن کیسه صفرا را پاکسازی می کند؛ اما در مواقعی به دلیل برهم خوردن توازن بین میکرومکانیسم ها، بدن توانایی خود را برای دفع کامل از دست می دهد و تجمعات حجمی کلسترولی رسوب می کنند. در بسیاری از موارد، فرد برای درمان سنگ صفرا مراجعه می کند و در آن زمان متوجه می شود که شروع روند سنگ سازی به چه دلیل بوده است. لجن کیسه صفرا ممکن است در حملگی مهم تر باشد، چرا که در این دوران، مصرف غذا بیشتر از حد معمول، تندتر خوردن و ویار به غذاهایی خاص، وجود دارد. از سوی دیگر درمان لجن کیسه صفرا در دوران بارداری به شدت سخت تر است.

  • ۰۱/۰۴/۲۲
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی