فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید مواد غذایی به انتخاب تغذیه سالم برای درمان چاقی کودکان دقت کنید:
والدین، مواد غذایی خریداری می کنند، وعده های غذایی تهیه می کنند و تصمیم می گیرند که غذا در چه ساعتی، خورده شود. حتی تغییرات کوچک می تواند تفاوت زیادی در سلامت فرزند شما ایجاد کند. هنگام خرید مواد غذایی، میوه و سبزیجات را انتخاب کنید. غذاهای آماده و خوراکی های با کالری بالا - مانند کوکی ها، شیرینی و وعده های غذایی آماده را که اغلب از نظر قند، چربی و کالری بسیار بالا هستند، قطع کنید.

همیشه میان وعده های سالم را استفاده کنید. مصرف نوشیدنی های شیرین و حاوی قند فراوان را محدود کنید. نوشیدنی های شامل آب میوه های صنعتی، نمونه ای از این خوراکی ها است. این نوشیدنی ها در ازای کالری زیاد، ارزش غذایی کمی دارند.  خوردن فست فود را محدود کنید. بسیاری از این غذاها دارای چربی و کالری بالایی هستند. برای وعده های غذایی خانوادگی، کنار هم بنشینید. از خوردن غذا جلوی صفحه تلویزیون، رایانه یا بازی ویدیویی خودداری کنید؛ که می تواند منجر به سریع غذا خوردن و کاهش جذب غذا شود. این کار موجب می شود کودک شما غذاهای زیاد بخورد. اندازه های مناسب از غذا را به کودکان بدهید. کودکان به اندازه بزرگسالان به غذا احتیاج ندارند. به کودک خود اجازه دهید فقط تا زمانی کامل غذا بخورد که سیر شود. 

 

برای درمان چاقی کودکان فرزندانتان را به داشتن فعالیت بدنی تشویق کنید:
بخش مهمی از درمان چاقی کودکان و دستیابی به وزن سالم، به ویژه برای کودکان چاق، فعالیت بدنی است. فعالیت و ورزش، کالری بیشتری می سوزاند، استخوان ها و ماهیچه ها را تقویت می کند و به کودکان کمک می کند شب ها به خوبی بخوابند و در طول روز، هوشیار باشند. عادت های خوب ایجاد شده در دوران کودکی به نوجوانان کمک می کند تا با وجود تغییرات هورمونی، رشد سریع و تأثیرات اجتماعی که اغلب منجر به پرخوری می شوند، وزن سالم خود را حفظ کنند. 

 

برای افزایش سطح فعالیت فرزندتان و کمک به درمان چاقی کودکان، به موارد زیر دقت کنید:
زمان تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای را بیش از 2 ساعت در روز برای کودکان بزرگتر از 2 سال، محدود کنید. اجازه ندهید کودکان کمتر از 2 سال، به تماشای تلویزیون مشغول باشند. بر فعالیت آنها تأکید داشته باشید. برای درمان چاقی کودکان، آنها باید بسیار ورزش کنند. کودکان باید حداقل برای یک ساعت در روز، متوسط و فعال باشند. فعالیت فرزند شما لازم نیست یک برنامه تمرینی ورزشی سخت باشد - هدف این است که او در حرکت باشد. فعالیت هایی را که فرزند شما دوست دارد پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر فرزند شما به گردش کردن تمایل دارد، به پیاده روی در طبیعت بروید. اگر فرزند شما دوست دارد کوهنوردی کند، به یک سالن ورزشی، جنگل یا به کوهستان بروید. به این ترتیب، شما در نقش والدین او باید برای سلامتی او تلاش کنید. با این راهکارها در ابتدای مشاهده اضافه وزن، درمان چاقی کودکان را به صورت اصولی آغاز کنید.

 

 

روش های موثر درمان چاقی سریع در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی