فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

این مورد مجموع ویژگی ها و حاصل ترکیب از دو داروی گلوریپا و لیرنتا است. گلوریپا با قدرت بالا در درمان و کنترل قندخون سروصدای زیادی داشته است. این مورد از جدیدترین داروی درمان دیابت علاوه بر کنترل قندخون، مرگ و میر ناشی از عوارض قلبی عروقی را کاهش داده و روند پیشرفت عوارض کلیوی را کند می ‌کند. لیرنتا داروی قدرتمند دیگری است که بعد از گلوریپا تولید شده و برخی از نواقص نمونه قبلی را پوشش می دهد. این دارو کاهنده مناسب قند خون است که از نظر قلبی عروقی کاملاً بی‌ خطر است. شرکت داروسازی عبیدی قصد دارد در سال جدید از یکی دیگر از داروهای قدرتمند خود در درمان دیابت رونمایی کند.

این دارو گلورنتا نام دارد و ترکیبی بی همتا از دو داروی گلوریپا و لیرنتا است و تحقیقات نشان می دهد که اثر بخشی بالاتری نسبت به مصرف جداگانه این داروها دارد. داروسازی عبیدی در حال حاضر گلورنتا را به عنوان جدیدترین داروی درمان دیابت معرفی و تاریخ عرضه آن را سال جدید اعلام کرده است. افراد مبتلا به دیابت بسته به پیشروی و نوع بیماری داروهای مختلفی در طول روز مصرف می ‌کنند. گلورنتا به دلیل ترکیبی بودن دو دارو در یک قرص و در نتیجه کاهش تعداد قرص‌ های مصرفی روزانه، احتمال مصرف منظم دارو طبق توصیه پزشک را افزایش داده و باعث تعامل بهتر بین پزشک و بیمار می‌ شود.

 

راهکارهای درمان دیابت بارداری در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی