فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

تمرین منظم روزانه
اولین و موثرترین روش درمان استرس مردان انجام فعالیت بدنی و تمرین منظم روزانه است. تحقیقات ثابت کرده است که ورزش می تواند سطح استرس را کاهش دهد و به افراد کمک کند انرژی بیشتری مصرف کنند و در نتیجه بدن آنها خسته می ‌شود و برای سلامتی کلی بدن مفید است.

 

داشتن رژیم غذایی سالم و خواب مناسب
شاید به این مورد کمتر توجه کرده باشید اما برای درمان استرس در مردان، داشتن رژیم غذایی سالم و خواب مناسب بسیار پیشنهاد می شود. تغذیه سالم و خوابیدن ۶ تا ۸ ساعت در شب باعث می شود بدن آرامش بیشتری پیدا کند و از استرس رها شود. در همین راستا به شدت توصیه شده است قبل از خواب از خوردن نوشیدنی های کافئین دار نظیر قهوه های قوی و سایر نوشیدنی هایی که باعث ایجاد استرس و بی خوابی می شوند جداً خودداری کنید.

 

انجام مدیتیشن و ورزش های تمرکز ذهن
یکی دیگر از بهترین روش های درمان استرس مردان، انجام مدیتیشن و ورزش های ذهنی است. برای این کار پیشنهاد می کنیم حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در طول روز یک تفکر آرام داشته باشید؛ زمانی را به مدیتیشن و دعا کردن اختصاص دهید و اگر تمایل دارید می توانید ورزش های یوگا را دنبال کنید؛ نفس عمیق بکشید و ذهن خود را از هر نگرانی پاک کنید.

در این راستا برای اثرگذاری بهتر، پیشنهاد شده است که علت استرس خود را شناسایی کنید و آن را از زندگی حذف کنید. برخورد با مشکلاتی که در زندگی وجود دارد و باعث ایجاد تنش شده است آن استرس را از شما دور می کند. سعی کنید همیشه در حال تحرک باشید تا استرس و نگرانی بر شما غلبه نکند.

 

واقع بین باشید
یکی از روش هایی که به درمان استرس مردان کمک می‌کند و در واقع یکی از عادات و سبک زندگی می باشد این است که واقع بین باشید و از موقعیت های استرس زا دوری کنید. تحقیقات نشان داده است که استرس در مردان هنگام ترافیک شهری ۶۰ درصد افزایش پیدا می کند. این آمار هفت برابر بیشتر از زنان است. مردان هنگام رانندگی در ساعات شلوغی دچار استرس و نگرانی بیشتری می شوند. در این حالت بهتر است موقعیت را برای رانندگی تغییر دهید یا بر خود مسلط باشید.

از دیگر عادات صحیح برای زندگی و درمان استرس این است که مشکلات و موضوعات ناراحت کننده را که نمی توانید تغییر دهید قبول کنید. در زندگی هر فرد، موقعیت هایی وجود دارد که نمی ‌تواند آنها را کنترل کند. هر چقدر هم که  فرد تراش کند قادر به کنترل و مدیریت آن ها نیست؛ بنابراین بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و به دنبال راه‌ حل‌ هایی باشید که از این وضعیت، حتی در حالت غیر قابل کنترل، لذت ببرید.

 

داشتن نگرش مثبت
یکی از روش های درمان استرس مردان این است که به آنها آموزش بدهید نیمه پر لیوان را ببینند. نگاه مثبت داشتن به طور قطع نگرش های منفی را دور می کند و حتی می تواند جزئی ترین اتفاقات زندگی را به یک فرصت تبدیل کند. این در حالی است که نگرش منفی، از کوچک ‌ترین مزاحمت ها، مشکلات بزرگ می سازد و این کار جز اینکه استرس فرد را بیشتر و بیشتر کند، نتیجه ای در پی نخواهد داشت!

با چند راهکار ساده به راحتی می توانید روش های درمان استرس در مردان و زنان را اجرا کنید. هر فرد، اولین شخصی است که می تواند در کاهش استرس به خود کمک کند. این موضوع را نادیده نگیرید و از هر فعالیتی که بتواند روزمرگی های شما را لذت بخش تر سازد، بهره ببرید.

 

ساده ترین روش های درمان استرس پنهان در سایت فدولا

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی