فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

درمان گیاهی آلزایمر

انتخاب گروه های غذایی مفید و تغییر سبک زندگی بیش از آن که تصورش را بکنید در درمان آلزایمر نقش دارند. رژیم های زیر در تمام دنیا برای درمان آلزایمر و مقابله با آن به کار گرفته شده اند و بررسی آن ها جایی برای سوال برای درمان آلزایمر چه بخوریم ، جای نمی گذارد.

قهوه
توصیه های زیادی در مورد درمان بیماری های زوال عقل با قهوه و مواد کافئین دار وجود دارد. همچنین درمان به کمک این دسته از مواد مخالفان و موافقان زیادی هم دارد. پژوهشگران زیادی در پاسخ به سوال که برای درمان آلزایمر چه بخوریم ، قهوه را توصیه می کنند اما بسیاری هم بیمار را از مصرف آن منع می کنند اما در کل دانه های قهوه ای رنگ این مورد، در کاهش فشارخون و بهبود گردش خون در مغز و قلب نقش مؤثری ایفا می‌ کنند. طبق مطالعات اخیر، خوردن یک قرص کافئین بعد از یادگیری، بازیابی حافظه را تا 36 ساعت بعد تقویت می ‌کند.

ویتامین E 
دانشمندان بر این باورند که این ویتامین به دلیل خاصیت آنتی‌ اکسیدانی خود می ‌تواند به کاهش پیشرفت بیماری آلزایمر کمک کند. مطالعات نشان داده ‌اند که بیماران مبتلا به آلزایمر اغلب سطح کمتری از این ویتامین را دارند. برای افزایش سطح ویتامین ای در بدن اصلا نیازی به استفاده از مکمل های گران قیمت نیست و تنها کافی است شما به سراغ غذاهایی مانند ماهی بروید که سرشار از این ویتامین هستند.

اسیدهای چرب امگا
پژوهش های علمی نشان داده‌ اند، امگاها به خصوص نوع 3 می ‌تواند خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش بدهد. شما می ‌توانید با مصرف ماهی ‌های چرب مانند سالمون، قزل ‌آلا و ماهی تن در طول هفته، روند بیماری را کند کنید. گردو، بذر کتان و روغن زیتون هم با دارا بودن امگا 3 قابل ‌ملاحظه از تجمع پروتئین‌ های مضر در مغز جلوگیری می ‌کنند. وقتی بیماران می پرسند که برای درمان آلزایمر چه بخوریم ، ماهی سالمون بهترین توصیه ای است که می توان به آن ها کرد.

فلاونوییدها
این دسته از مهم ‌ترین آنتی ‌اکسیدان‌ ها هستند که نه‌ تنها احتمال ابتلا به زوال عقل را کاهش می ‌دهند، بلکه بیماری های مختلف دیگر را هم درمان می کنند. گل ‌کلم، اسفناج، لوبیا و ... غنی از این ماده غذایی هستند.

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • فدولا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی