فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

فدولا

تاثیر قهوه بر درمان بیماری ها

  • ۰
  • ۰

انواع بیماری ام اس

در این نوع از بیماری ام اس که به ام اس پیشرونده مرحله یک نیز معروف است، بیمار از ابتدا دچار پشرفت می شود، اما پیشرفت بیماری همراه با عودهای حاد و شدید رخ می دهد. در حدود 5 الی 10 درصد از بیماران، انواع بیماری ام اس پیشرونده مرحله یک را تجربه می کنند. وضعیت بیماران مبتلا به این مورد تقریبا به صورت ممتد بدتر می شود. ممکن است گاهی وضعیت این بیماران برای مدت کوتاهی ثابت بماند یا بیمار به طور موقتی به میزان اندکی بهبود یابد. درمان ام اس عودکننده پیشرونده وابسته به مصرف دارو است؛ اما علائم آن هیچ گاه به طور کامل برطرف نمی شود. سن شروع این شکل از انواع بیماری ام اس در حدود 40 سالگی است. فرد با این ام اس موارد زیر را تجربه می کند:

  • موارد مشخص عود بیماری که به حملات شدید عملکرد نورولوژیکی می انجامد.
  • پس از عود و میان حملات، زمانی که پیشروی بیماری متوقف می شود، دوره های بازیابی نسبی یا کامل صورت می پذیرد؛ اما طیف آن ها ضعیف است.
  • نشانه های خفیف تا شدید برای مدت طولانی

شناخت ام اس پیشرونده اولیه، قدمی مهم در درمان ام اس
 این مورد از انواع بیماری ام اس دوره های عود کننده و بهبود ندارد. این فرم به آرامی و به طور مداوم از زمان شروع آن پیشرفت می کند. علائم در همان میزان شدت، بدون کاهش می مانند. علائم ومشکلات بیمار مکررا روی می دهند. ام اس پیشرونده اولیه، تقریبا در 15 درصد از افراد تشخیص داده می شود. شیوع این نوع از ام اس در مردان و زنان یکسان است. درمان ام اس پیشرونده اولیه بسیار سخت است؛ به خصوص که دوره های بهبود هم وجود ندارد. معمولا درمان ام اس با توجه به شواهد بالینی توسط پزشک تعیین می شود.

  • ۰۱/۰۶/۲۰
  • فدولا

درمان ام اس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی